کد خبر : 1638066 | 30 شهریور 1398 ساعت 00:42 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

خودداری سیمئونه از اظهارنظر در مورد گریزمان

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، از اظهارنظر در مورد شرایط انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا خودداری کرد.

خودداری سیمئونه از اظهارنظر در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان که از تابستان 2018 به دنبال ترک اتلتیکو مادرید بود، سرانجام در تابستان امسال راهی بارسلونا شد. بند جدایی او از اتلتیکو مادرید 200 میلیون یورو بود اما براساس تبصره ای که در قرارداد او بود، در صورت نهایی نشدن انتقال او پیش از ماه جولای، او می توانست با 120 میلیون یورو این باشگاه را ترک کند.

باشگاه بارسلونا هم از این تبصره استفاده کرد اما باشگاه اتلتیکو معتقد بود که مذاکرات گریزمان با باشگاه کاتالانی پیش از این تاریخ آغاز شده، بنابراین بارسا باید 200 میلیون یورو برای خرید او بپردازد.

روز گذشته نشریه موندو دپورتیوو اعلام کرد به مدارکی دست پیدا کرده که نشان می دهد مذاکرات بارسا و گریزمان در ماه مارس بوده است اما سیمئونه در آستانه دیدار تیمش مقابل سلتا ویگو، از اظهارنظر در این مورد خودداری کرد.

 

1382376

 

او به خبرنگاران گفت:" من به بازی با سلتا فکر می کنم. به هیچ موضوع دیگری علاقه مند نیستم. با همه احترام به شما، سوال را متوجه می شوم اما صادقانه بگویم، بعد از بازی چهارشنبه، ما از این زمان برای فکر کردن به بازی با سلتا استفاده کردیم.

آنها تیم تقویت شده ای هستند، با بازیکنان با استعدادی که دارند، پیوستن رافینیا، حضور سانتی مینا که خط حمله خطرناکی را تشکیل داد. ما بیشتر روی این تمرکز داریم. من هدف شما را درک می کنم اما من هم هدف خودم را دارم."

دیدگاه‌ها