کد خبر : 1638123 | 30 شهریور 1398 ساعت 11:35 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

حق نساجی بود بازی را ببرد

شجاعی: به آقای گلی لیگ می‌اندیشم

مهاجم نساجی باز هم با گلزنی در رقابت‌های لیگ برتر هم به تیمش کمک کرد تا به بردی شیرین برسد هم این که در جدول گلزنان ادعای آقای گلی داشته باشد.

شجاعی: به آقای گلی لیگ می‌اندیشم

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائمشهر در خانه موفق شد شاهین شهرداری بوشهر را با دو گل از پیش رو برداشته به سه امتیاز ارزشمند دست یابد. این برد در حالی به دست آمد که علی شجاعی با به ثمررساندن یکی از گل‌ها بار دیگر ارزش‌های خود را نشان داد تا در صدر جدول گلزنان با شهریار مغانلو رقابت جالبی برای آقای گلی داشته باشد.


علی شجاعی در پایان این جدال گفت:« بازی خیلی خوبی بود و نساجی لیاقت کسب سه امتیاز را داشت. در نیمه اول دیدید واقعا تیم ما بهتر بازی کرد و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشت. ما باید این بازی را می‌بردیم و خدا را شکر با اتحاد کامل به این برد رسیدیم».


او ادامه داد:« در بازی با سایپا خیلی بدشانس بودیم که باختیم. آن روز هم حق ما باخت نبود و باید از آن جدال هم دست پر به رختکن می‌رفتیم. بعد از این شوک باید به نحوی جبران مافات می‌کردیم که خدا را شکر بچه‌ها مقابل شاهین فوق‌العاده کار کردند».


یکی از دو گلزن برتر این روزهای لیگ برتر در ادامه پیرامون آقای گلی تصریح کرد:«صد درصد به  آقای گلی فکر می‌کنم گرچه بیشتر از این به تیم و موفقیت نساجی می‌اندیشم. هدفم این است روز به روز بیشتر در فوتبالم پیشرفت کنم تا هم به رویاهایی که دارم برسم هم برای طرفداران نساجی مهره ارزشمندی قلمداد شوم».


شجاعی در پایان به حضور در تیم ملی و دعوت شدن به اردوی آتی این گونه واکنش نشان داد و گفت:« در خصوص تیم ملی اجازه بدهید صحبتی نداشته باشم چون هر چه صلاح و قسمت باشد همانگونه می شود و من تنها به دنبال حفظ روند فعلی و عملکرد به مراتب بهتر هستم».

دیدگاه‌ها