کد خبر : 1638137 | 30 شهریور 1398 ساعت 12:22 | 44.1K بازدید | 0 دیدگاه

عاشقانه‌های نکونام و رحمتی در استادیوم امام رضا (عکس)

جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد و مهدی رحمتی دروازه بان شهر خودرو در حالی قبل از بازی این دو تیم یکدیگر را در آغوش گرفتند که در سال های اخیر چالش هایی با هم داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حضور جواد نکونام دراردوی تیم ملی بحث بازوبند کاپیتانی تیم ملی مطرح شد. در همه سال های اخیر جواد نکونام حامی شماره یک کارلوس کی روش بود اما مهدی رحمتی پشت او در نیامد و ضرر زیادی دید و  حرف هایی از این دست. اما آخر این خط فوتبال رفاقت هاست که جلوه خاصی به خاطرات گذشته می دهد. ستاره هم که باشی فوتبالت تمام می شود همان طور جواد که روزی روبروی کریس و مسی بازی می کرد کفش ها را آویزان کرده و فردا نوبت مهدی رحمتی است.

 

جواد نکونام و مهدی رحمتی پیش از بازی شهر خودرو – فولاد یکدیگر را در آغوش گرفتند و فارغ از همه خاطرات تلخ و شیرین گذشته با هم خوش و بش کردند و جواد هم درگوشی حرف هایی به مهدی رحمتی می زند که نمی خواسته دیگران بفهمند. به همین خاطر با دستش جلوی دهانش را می گیرد تا دیگران لب خوانی نکنند که به همبازی قدیمی خود چه می گوید.

 

این بازی سخت و پرفشار با گل ثانیه های پایانی پریرا یک بر صفر به سود فولاد خاتمه یافت تا جواد نکونام از زیر بار فشار و انتقادات هواداران تیمش خلاص شود. آنها هفته گذشته و در بازی خانگی فولاد شعارهایی را علیه جواد سر دادند که کمی عجیب بود. به این خاطر که طی سه بازی نمی توان در مورد مربی ای اظهار نظر صریحی داشت. هر چند جواد باید خوشحال باشد که مدیر فولاد سعید آذری شده که حامی مربی جوان است و تا آخر خط پای مربی اش می ایستد.

 

جواد نکونام به مهدی رحمتی چه می گوید؟ مهدی، خوشحال باش کارلوس کی روش از ایران رفته! مهدی این بازی گل بخور، من خیلی تحت فشارم (به شوخی) و... هر آنچه بوده و هست مهدی رحمتی چنان جواد را در آغوش گرفته که گویی همه چالش ها را فراموش کرده است و لبخند جواد نشان می دهد از رفاقت دوباره خوشحال است.

 

1436231

دیدگاه‌ها