کد خبر : 1638138 | 30 شهریور 1398 ساعت 12:20 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

اتحاد، بهترین ورزشگاه از نظر تجربه تماشاچی

ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، خانه منچسترسیتی، با پیشی گرفتن از استادیوم‌های افسانه‌ای مثل نوکمپ و آلیانز آرنا به عنوان بهترین استادیوم ورزشی دنیا از نظر تجربه تماشاچیان انتخاب شد.

اتحاد، بهترین ورزشگاه از نظر تجربه تماشاچی

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، خانه باشگاه منچسترسیتی موفق شد به عنوان بهترین استادیوم ورزشی دنیا از نظر تجربه تماشاچیان انتخاب شود. عواملی که ورزشگاه اتحاد بر اساس آنها به این عنوان انتخاب شده، قیمت بلیت‌ها، سازگاری با محیط زیست، قیمت اغذیه‌ عرضه شده در ورزشگاه، فناوری هوشمند، زمان حمل و نقل به استادیوم و راه‌های ارتباطی و ظرفیت ورزشگاه برای حضور تماشاچی بوده است.

 

1436227

 

در این بررسی همه استادیوم‌های دنیا مورد ارزیابی قرار نگرفته‌اند بلکه استادیوم تیم‌هایی در این بررسی حضور داشته‌اند که موفق شده‌اند فصل گذشته در لیگ‌های ملی خود به قهرمانی برسند. بنابراین، به طور مثال ورزشگاه‌های آنفیلد و اولدترافورد در این ارزیابی حضور نداشته‌اند.

 

با این‌حال ورزشگاه‌های بزرگ و افسانه‌ای مثل نوکمپ، خانه بارسلونا و آلیانز آرنا، ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ در این ارزیابی حضور داشته و اتحاد موفق شده با پیشی گرفتن از آنها عنوان بهترین ورزشگاه از نظر تجربه تماشاچیان را به خود اختصاص دهد.

 

1436228

 

1436230

 

نکته دیگر اینکه این ارزیابی تنها مختص به استادیومهای فوتبال نبوده و اتحاد موفق شده از استادیومهای بزرگ و مشهور دیگر ورزشها از جمله استادیوم فن‌وی پارک، خانه تیم بیس‌بال بوستون ردساکز پیشی بگیرد.

 

دیدگاه‌ها