کد خبر : 1638148 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:00 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت کاپلو از ستاره هلندی یوونتوس

فابیو کاپلو با حمایت از ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی یوونتوس می‌گوید او وقتی خودش را در این تیم پیدا کند به عنوان یک ستاره بزرگ خواهد درخشید.

حمایت کاپلو از ستاره هلندی یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاپلو، مربی کهنه‌کار و نام‌آشنای ایتالیایی با حمایت از ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلندی و جوان یوونتوس که در هفته‌های اخیر با انتقاداتی از سوی هواداران این تیم روبرو شده می‌گوید دی‌‌لیخت به زمان نیاز دارد تا خودش را پیدا کند و بعد از آن در یوونتوس خواهد درخشید.

 

1436242

 

یوونتوس در ماه جولای تابستان امسال ماتیس دی‌لیخت را با قراردادی 75 میلیون دلاری به خدمت گرفت. در آن زمان چند باشگاه بزرگ اروپایی هم خواهان جذب دی‌لیخت بودند ولی یوونتوس در نهایت در این رقابت برنده شد و او را به تورین منتقل کرد.

 

دی‌لیخت اما به دلیل عملکردش در ابتدای فصل جاری با انتقادهایی مواجه بوده ولی کاپلو با حمایت از این ستاره جوان هلندی می‌گوید او به مرور به اوج برخواهد گشت.

 

کاپلو در این باره گفت:" دی‌لیخت جوان است و باید به او فرصت داده شود تا در محیط جدید اعتماد به نفس خود را بازیابد و با هم‌تیمی‌های جدیدش اخت شود. در اینکه او چه کیفیتی دارد هیچ شکی نیست. او مدافع بزرگی است".

 

 

دیدگاه‌ها