کد خبر : 1638162 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:50 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع کلوپ از مدافع اسکاتلندی لیورپول

بعد از آنکه اندی رابرتسون مجبور شد به دلیل توهین‌های شدید، حساب توییترش را مسدود کند، یورگن کلوپ از او دفاع کرده و گفت رابرتسون در بازی مقابل ناپولی عملکرد مناسبی داشته است.

دفاع کلوپ از مدافع اسکاتلندی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، انتقادات اخیر از اندی رابرتسون، ستاره تیمش را نادرست خواند و گفت او در بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی استاندارد داشته است.

 

1436252

 

رابرتسون در دیدار روز سه‌شنبه لیورپول مقابل ناپولی که با شکست 2-0 به پایان رسید عملکرد ضعیفی داشت و بعد از آن در شبکه‌های اجتماعی با سیلی از انتقادات مواجه شد که اکثرا توهین‌آمیز بود. رابرتسون به همین دلیل مجبور شد برای مدتی کوتاه حساب خود در شبکه اجتماعی توییتر را ببندد هر چند او روز جمعه بار دیگر حساب خود را باز کرد.

 

یورگن کلوپ با دفاع از رابرتسون درباره او گفت:" علت انتقادها از رابرتسون موجه نیست. او چند هفته و چند ماه خوب بازی کرده ولی مردم این را نمی‌بینند. اگر او در یک بازی کمی ضعیف‌تر ظاهر شود همه شروع می‌کنند به پرسیدن این سوال که چه بر سر اندی رابرتسون آمده؟ هیچ اتفاقی نیفتاده. این کاملا طبیعی و نرمال است. او یک بازی قبل از  آن شاید بتوان گفت که بهترین بازیکن میدان بوده".

 

کلوپ در ادامه گفت:" در مورد ماجرای برخورد او با کالخون همه می‌دانیم که آن صحنه پنالتی نبوده. کالخون در آن صحنه باهوش عمل کرده و هدفش این بود که رابرتسون را از بازی خارج کند".

 

 

دیدگاه‌ها