کد خبر : 1638165 | 30 شهریور 1398 ساعت 13:52 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

وینگو بگوویچ؛ نواری که می شد پاره نشود

نوار شکست ناپذیری‌های گل گهر با هدایت وینگو بگوویچ بعد از سه هفته در تبریز پاره شد.

وینگو بگوویچ؛ نواری که می شد پاره نشود

به گزارش ورزش سه ، این اتفاق در حالی رخ داد که شاگردان وینگو به عنوان یک تیم تازه لیگ برتری شده، شروع قابل قبولی داشتند. آنها در سه بازی ابتدایی خود سه تساوی کسب کردند و در شرایطی پای به تبریز گذاشته و مقابل تراکتورِ مدعی قرار گرفتند که طعم شکست را نچشیده بودند.


 سرمربی باتجربه گل گهری‌ها در این بازی با توجه به مصدومیت مهرداد عبدی، یوسف وکیا و میلاد فراهانی کار به مراتب دشوارتری در مقایسه با هفته‌های گذشته داشت. بازی در مقابل تراکتورِ پر ستاره و هواداران پرشورش را به غیبت سه مهره کلیدی گل گهر اضافه کنید تا متوجه شوید که این تیم در بازی روز جمعه کار بسیار دشواری داشت.


به هر ترتیبی که بود، شاگردان وینگو علی‌رغم ایستادگی جانانه مقابل مهاجمان تراکتور، یک بار و آن هم توسط مدافع خودی که به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد، گل خوردند. همین یک گل کافی بود تا نواری که می‌شد در هفته چهارم هم پاره نشود، پاره شده و اولین شکست گل گهر در لیگ برتر بعد از سه هفته شکست ناپذیری، ثبت شود.


 با توجه به شرایطی که به آن اشاره شد، شکست مقابل تراکتور چیزی از ارزش های تیم بگوویچ کم نمی کند و این تیم همچنان به عنوان یک تیم قابل احترام در لیگ برتر به حساب می‌آید.

دیدگاه‌ها