کد خبر : 1638182 | 30 شهریور 1398 ساعت 14:50 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

برناردو:

مقایسه من با داوید سیلوا غیرمنصفانه است

ستاره پرتغالی منچسترسیتی معتقد است هنوز برای رسیدن به سطح داوید سیلوا راهی طولانی در پیش دارد.

مقایسه من با داوید سیلوا غیرمنصفانه است

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا دو سال پس از پیوستن به سیتی تبدیل به یکی از ستاره‌های این تیم شده است. او نزد هواداران نیز محبوبیت خاصی دارد. پس از جدایی یحیی توره و ونسان کمپانی و با توجه به اینکه داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو نیز به زودی از سیتی خواهند رفت، نوبت به برناردو خواهد رسید که رهبر سیتیزن‌ها در زمین باشد اما خود او می‌گوید که هنوز در ابتدای راه است.

 

 

1436291

 

 

برناردو در این رابطه به دیلی میل گفت:« پر کردن جای خالی داوید سیلوا کار سختی است. داوید و من در یک پست بازی می‌کنیم و سبک مشابهی هم داریم ولی مقایسه ما غیرمنصفانه است. داوید 15 سال است در بالاترین سطح بازی کرده ولی من تازه در ابتدای راه هستم. برای رسیدن به افتخارات داوید، سال‌های بیشتری باید سپری شوند.»

 

 

1400556

 

 

برناردو ادامه داد:« بازی در سیتی و لیگ برتر کار ساده‌ای نیست. هم تمرینات زیر نظر گواردیولا سخت و طاقت‌فرساست و هم اغلب در سفر هستیم. مدت زمان زیادی را در تمرین و مسافرت‌ها سپری می کنیم؛ به‌طور‌یکه خسته و بی‌جان به خانه برمی‌گردم. پدربزرگم بعد از هر بازی به من زنگ می زند ولی من آنقدر خسته‌ام که برخی مواقع اصلا نمی‌توانم سمت تلفن بروم و جواب او را بدهم.»

 

 

دیدگاه‌ها