کد خبر : 1638223 | 30 شهریور 1398 ساعت 18:00 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام ادامه‌دار درباره حضور کاپیتان پرسپولیس

سیدجلال حسینی در دومین تمرین پیش از دربی نیز حاضر نشد تا حضورش در دربی فردا در ابهام بزرگی قرار داشته باشد.

ابهام ادامه‌دار درباره حضور کاپیتان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی، کاپیتان موفق چند فصل اخیر پرسپولیس با بدشانسی بزرگی مواجه شده و در آستانه دربی بار دیگر دچار مصدومیت شد تا حضورش برابر استقلال در ابهام قرار داشته باشد. سیدجلال حسینی که در فصل گذشته یکی از باثبات‌ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد و با خداحافظی از تیم ملی و تمرکز روی تیم باشگاهی خود توانسته بود در بیشتر دیدارهای این تیم در ترکیب حاضر باشد، اکنون احتمالا دومین غیبت خود در ترکیب را تجربه خواهد کرد.


سیدجلال حسینی در دیدار هفته گذشته برابر نفت آبادان از سوی کالدرون در ترکیب اصلی حاضر نشد و روی نیمکت قرار گرفته بود. او اما امیدوار بود با حضور در دیدار دربی و همراهی با شجاع خلیل زاده به عنوان زوج موفق خط دفاعی این تیم طی فصول اخیر، یک دربی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند که اکنون به نظر می‌رسد این شرایط در ابهام قرار داشته باشد.


کاپیتان پرسپولیس در تمرین روز گذشته در جمع دیگر بازیکنان حاضر نشد و صبح امروز نیز تحت مداوای پزشک معالج خود قرار گرفت و شرایط مصدومیتش تحت بررسی قرار گرفت. با این حال باید دید در شرایطی که نام او از سوی کالدرون در لیست این بازی نیز قرار گرفته، او با چه وضعیتی همراه خواهد بود.


سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری امروز با اشاره به عملکرد فنی و قدرت رهبری سیدجلال حسینی از او به عنوان یک الگو در تیمش یاد کرده بود و این مساله نشان می‌دهد که کالدرون اعتماد ویژه‌ای به کاپیتان تیمش دارد که اکنون پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر نیز محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها