کد خبر : 1638259 | 30 شهریور 1398 ساعت 19:47 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

روبرت لواندوفسکی رحم و مروت ندارد! (عکس)

روبرت لواندوفسکی،مهاجم لهستانی بایرن مونیخ، این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد. او حالا با گلزنی در بازی امروز تیمش مقابل کلن موفق به ثبت یک رکورد جدید در بوندسلیگا شده است.


به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی لهستانی این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و همین آمادگی او باعث شده بایرن در خط حمله خود احساس هیچ گونه ضعفی نکند. درخشش اخیر این ستاره لهستانی در بوندسلیگا و ثبت هفت گل در هفته های ابتدایی باعث شد او دیروز به عنوان بازیکن ماه این رقابت ها انتخاب شود. لواندوفسکی همچنین توانست در بازی مقابل ستاره سرخ بلگراد دویستمین گل خود را برای بایرن طی مدت حضورش در این تیم به ثمر برساند که در نوع خود یک رکورد فوق العاده محسوب می شود.


با این وجود رکورد شکنی های این لهستانی تنها به این موضوعات محدود نبوده و او توانسته دو رکورد جالب دیگر را از آن خود کند. لواندوفسکی با دبل در بازی امروز تیمش مقابل کلن، حالا به تنها بازیکنی تبدیل شده است که توانسته در پنج هفته ابتدایی رقابت های بوندسلیگا ۹ گل را به ثمر برساند.


همچنین این ستاره لهستانی یک عملکرد جالب دیگر را نیز از خود به جای گذاشته است. لوا از ابتدای فصل تا کنون در همه بازی های رسمی باواریایی ها موفق به ثبت گل شده است که نشان از آمادگی فراوان این مهاجم فرصت طلب لهستانی دارد.

 

1436367

 

1436366

 

1436365

دیدگاه‌ها