کد خبر : 1638428 | 31 شهریور 1398 ساعت 15:15 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

قرار بود 300 بلیت به پرسپولیس بدهند

تاج: نتیجه جلسه کمیته فنی را نمی‌دانم

رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید مطالبات مارک ویلموتس هنوز پرداخت نشده است.

تاج: نتیجه جلسه کمیته فنی را نمی‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج که حدود سه ساعت مانده به دربی پایتخت به ورزشگاه آزادی رفته تا روند آماده‌سازی ورزشگاه را چک کند، درباره خرید بلیت تماشاگران عنوان کرد: برخی که بلیت ندارند، بالاخره داخل می‌شوند. بلیت‌فروشی الکترونیکی حتماً باید اجرا شود و فضا باید به همین سمت پیش برود. پیش‌تر هم گفتم اگر این سیستم الان تکمیل نشود، بالأخره باید روزی این کار را در کشور انجام می‌دادیم. ممکن است در این راه به موانعی هم برخورد کنیم. بلیت‌فروشی الکترونیکی در هفته اول خیلی بد بود، اما هفته به هفته بهتر شد و باید ببینیم الان چه می‌شود.


وی درباره اعلام مجری ورزشگاه به حضور زنان در بازی‌های عنوان کرد: بله، خانم‌ها در دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج به ورزشگاه می‌آیند. تماشاگران باید موارد لازم را رعایت کنند و کاری نکنند تا فضایی ایجاد شود که نتوان از آن دفاع کرد.


رییس فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس در آزادی و مطالباتش از فدراسیون گفت:‌ او به ورزشگاه می‌آید، اما مشکل طلب او هنوز حل نشده و انشاءالله حل می‌شود.


تاج درمورد جلسه امروز کمیته فنی با فرهاد مجیدی در نشست کمیته فنی و توسعه فوتبال اظهار داشت: امروز در کمیته فنی با مجیدی جلسه داشتیم اما نتیجه‌اش را نمی‌دانم!


وی در پایان افزود: امیدوارم شاهد بازی خوب و تماشاگرپسندی باشیم. مهم برگزاری یک مسابقه خوب، جوانمردانه و بدون مشکل است.


تاج درباره اعتراضات انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس درباره عدم اختصاص بلیت به این باشگاه اضافه کرد: قرار بر این شده بود 300 بلیت برای استقلال و 300 بلیت برای پرسپولیس در نظر گرفته شود که این بلیت‌ها را در اختیارشان می‌گذارند. مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها