کد خبر : 1638607 | 01 مهر 1398 ساعت 10:44 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مغانلو: امیدوارم اولین لژیونر تاریخ پیکان باشم

مهاجم پیکان ابراز امیدواری می‌کند با نمایشی موفق در ترکیب این تیم بتواند به اهداف و رویاهای بزرگ خود دست یابد.

مغانلو: امیدوارم اولین لژیونر تاریخ پیکان باشم

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو، در بازگشت به لیگ برتر و حضور در پیکان موفق شده با ثبت سه گل نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و امیدوار است با ادامه این روند و موفقیت با پیراهن این تیم به اهداف بزرگ خود برای حضور در فوتبال خارج از ایران و همچنین دستیابی به پیراهن تیم ملی دست یابد.


مغانلو درباره پیروزی برابر ماشین سازی و کسب برد شش گله مقابل این تیم می‌گوید: خدا را شکر می‌کنیم که یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با یک نتیجه خوب به پیروزی دست یابیم. ما اما در بازی‌های قبلی هم کاملا بدشانس بودیم و حق مان بیشتر از یک امتیاز بود. خوشبختانه اینبار خوش شانس بودیم و با سود بردن از فرصت‌ها به این نتیجه دست پیدا کردیم.


مهاجم پیکان درباره پیروزی پرگل این تیم با توجه به اینکه سابقه دفاعی هر دو تیم با این پیش بینی همراه نمی‌شد گفت: ما حداقل در این فصل از تیمی که می‌گویید دفاعی بوده کاملا فاصله گرفتیم. برابر پدیده در نیمه دوم فرصت‌های خوبی داشتیم و برابر نساجی هم علاوه بر سه گلی که زدیم موقعیت‌های فوق العاده‌ای را در عین بدشانسی از دست دادیم. برابر شاهین هم شرایط به همین شکل پیش رفت و با بدشانسی تنها یک گل زدیم و به تساوی رضایت دادیم. اما پیش از بازی برابر ماشین کاملا مصمم بودیم که به پیروزی دست پیدا کنیم و در جدول بالاتر بیاییم. آنها وقتی گل سوم را خوردند شیرازه تیم شان بهم ریخت و ما در نهایت به شش گل دست پیدا کردیم.


وی درباره اینکه هر سه گل خود را با ضربات پنالتی به ثمر رسانده (گل سوم او از ریباند پنالتی به ثمر رسید) و چه زمانی قصد دارد در جریان بازی هم در نقش گلزن ظاهر شود گفت: بهرحال هر بازیکنی دوست دارد گل بزند و من با توجه به پستم این علاقه بیشتر در من وجود دارد. با این حال برای من اولویت موفقیت تیم است و انشاالله تلاش خواهم کرد تا در بازی بعدی و برابر فولاد موفق باشم.


مغانلو درباره شرایط پیکان در ادامه مسیر نیز گفت: ما پتانسیل بهتر شدن را نیز داریم و اگر بازی‌های قبلی ما را دیده باشید، روند رو به رشدی داشتیم و همه تلاش خودمان را می کنیم به سهمیه آسیا برسیم.


مهاجم پیکان درباره انگیزه شخصی خود در این فصل گفت: بهرحال مسلما انگیزه شخصی هم دارم ولی اول دوست دارم برای تیمم مثمرثمر باشم و بتوانیم به موفقیت برسیم و بعد از آن انشاالله به اهداف فردی‌ام هم فکر و تمرکز خواهم کرد.


وی درباره اینکه بعد از حضور در اردوی تیم ملی در اردوی قبلی و برابر هنگ کنگ شانس حضور به دست نیاورده گفت: هر بازیکنی دوست دارد در تیم ملی باشد و من هم دوست دارم برای کشورم بازی کنم و انشاالله تلاش خواهم کرد تا در ادامه با نمایش بهتر این شانس را برای خودم افزایش دهم و در رقابت برای حضور در تیم ملی نیز حاضر باشم.


مغانلو در واکنش به اینکه با توجه به شرایط سنی و فنی‌اش آیا هدف حضور در فوتبال خارج از ایران را به عنوان اولین لژیونر این باشگاه در ذهن خواهد داشت گفت: برای همه چیز آن بالایی تصمیم می‌گیرد و هر چیزی که خیر باشد سر راه ما می‌گذارد و من هم دوست دارم لژیونر شوم و به آقای گلی هم دست پیدا کنم و باید ببینیم قسمت چیست و آن بالایی چه می‌خواهد.

 

دیدگاه‌ها