کد خبر : 1638687 | 01 مهر 1398 ساعت 16:30 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهانی‌ها جایزه‌های خود را گرفتند؛

ملاقات ویژه تابش، کیانی، استنلی و نیازمند (عکس)

برترین‌های تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در لیگ هجدهم، میهمان مسعود تابش، مدیر عامل باشگاه سپاهان و همچنین مهندس نیکفر، رئیس هیأت مدیره این باشگاه بودند.

به گزارش "ورزش سه"، هم‌زمانی دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و شاهین شهرداری بوشهر در هفته اول از رقابت‌های لیگ نوزدهم  با برنامه برترین‌های لیگ برتر فصل گذشته باعث شد که مهدی کیانی، کی‌روش استنلی و پیام نیازمند نتوانند در آن مراسم حضور پیدا کنند.


امروز اما این سه بازیکن طلایی‌پوش سپاهان به دعوت مدیران باشگاه در دفتر تابش حاضر شدند و یادمان‌های سازمان لیگ و هدایایی در نظر گرفته شده از سوی باشگاه سپاهان را دریافت کردند.


در این دیدار، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه سپاهان، ضمن تبریک به این سه طلایی‌پوش، جهت انتخاب به عنوان برترین‌های لیگ هجدهم، بر حفظ انسجام تیمی و پرهیز از هرگونه حاشیه‌ای تأکید کردند و از آنان و دیگر بازیکنان خواستند برای کسب موفقیت در سه جام پیش رو تلاش کنند.

 

1436997


در ادامه مهدی کیانی، کاپیتان تیم سپاهان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و حمایت مدیران باشگاه، در رابطه با شرایط تیم اظهار کرد: « خوشبختانه در این فصل با حمایت‌های همه جانبه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، هیأت مدیره،  مدیر عامل و دست اندرکاران باشگاه سپاهان، بازیکنان خوبی به خدمت گرفته شده‌اند که امیدواریم با تدابیر سرمربی و کادر فنی و همت و غیرت بازیکنان و هم‌چون گذشته حمایت هواداران طلایی‌دل، در سه جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسیم.»

 

1436996

 


گفتنی است در مراسم برترین‌های لیگ هجدهم، مهدی کیانی کاپیتان سپاهان به عنوان برترین هافبک، کی‌روش استنلی به عنوان آقای گل و پیام نیازمند به عنوان برترین بازیکن اخلاق انتخاب شده بودند.

 

1436998

دیدگاه‌ها