کد خبر : 1639932 | 07 مهر 1398 ساعت 12:20 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت هاشمیان در نقش جهان

ویلموتس از صدرنشین بازیکن دعوت می کند

تیم ملی در اولین بازی مقدماتی جام جهانی 2022 در حالی به مصاف هنگ کنگ رفت که هیچ بازیکنی از سپاهان به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود.

ویلموتس از صدرنشین بازیکن دعوت می کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد ازاین اتفاق امیر قلعه نویی در مصاحبه ای اعتراض آمیز از عدم دعوت پیام نیازمند به اردوی تیم ملی گله کرد و گفت عدم دعوت از او موجب شد تا روحیه اش بهم بخورد. با این حال دروازه بان جوان تیم سپاهان در یک رفتار منطقی مصاحبه ای در این زمینه نکرد و اکنون که 5 هفته از بازی های لیگ برتر سپری شده است دروازه تیمش را بسته نگه داشته است.

 

مارک ویلموتس که به خوبی می داند سپاهان هم اکنون در صدر جدول بازی های لیگ برتر قرار دارد برای هفته پیش رو وحید هاشمیان را مامور کرده که از نزدیک دیدار شاهد دیدار سپاهان در برابر ذوب آهن باشد و نام بازیکنان خوب و در حد تیم ملی این تیم را برای او یادداشت کند. البته مارک ویلموتس پیش از این محمد محبی بازیکن جوان تیم سپاهان را برای بازی دوستانه با تیم امید به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود و بعد از درخشش این بازیکن فرهاد مجیدی از سرمربی تیم ملی خواست اجازه دهد از محمد محبی در اردوی تیم امید بهره ببرد که مارک ویلموتس هم با این درخواست موافقت کرد. به نظر می رسد این بار هم محمد محبی همانند بازی با ازبکستان در لیست تیم امید قرار بگیرد. این بازیکن احتمالا بعد از پایان بازی های امید در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا دوباره در لیست مارک ویلموتس قرار خواهد گرفت.

 

به نظر می رسد این بار سپاهان در تیم ملی بازیکن داشته باشد. به این خاطر که در بازی های اخیر لیگ برتر ارایه گر بازی های خوبی بوده است و در صدر جدول قرار دارد. یکی از این بازیکنان می تواند پیام نیازمند باشد که در هفته های اخیر دروازه تیمش را بسته نگه داشته است. عملکرد عزت پورقاز در قلب خط دفاعی هم در هفته های اخیر قابل قبول بوده است. هر چند او چند صباحی است به اردوی تیم ملی دعوت نمی شود. امید نورافکن هم همانند محمد محبی در لیست تیم امید جای می گیرد و فعلا شانسی برای دعوت به تیم ملی ندارد.

 

آخرین لیست تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ از این قرار بود: علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی، محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، سید مجید حسینی، حسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، محمد نادری، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، سیاوش یزدانی، امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، علی کریمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، وحید امیری، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، سردار آزمون، الهیار صیادمنش، مهدی طارمی و مهدی ترابی.

دیدگاه‌ها