کد خبر : 1641602 | 14 مهر 1398 ساعت 01:00 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

کوین کیلبن:

مانه در صحنه پنالتی شیرجه زد

سادیو مانه،ستاره سنگالی لیورپول، که در دقایق پایانی موفق به گرفتن پنالتی برای تیمش شد، حالا با انتقاداتی مبنی بر شیرجه زدن در صحنه وقوع پنالتی رو به رو شده است.

مانه در صحنه پنالتی شیرجه زد

به گزارش "ورزش سه" لیورپول امروز موفق شد با یک پنالتی که در لحظات پایانی جیمز میلنر مقابل لسترسیتی به ثمر رساند، هشتمین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد و فاصله خود را با سایر تیم ها در صدر جدول بیشتر کند. 


سادیو مانه در دقایق پایانی این دیدار در یک صحنه فوق العاده مشکوک در محوطه جریمه روی زمین افتاد و داور نیز این صحنه را خطا تشخیص داد. این صحنه حتی پس از بازبینی در اتاق وی ای آر باز هم پنالتی تشخیص داده شد. پس از این دیدار بسیاری از کارشناسان معتقد بودند که مانه در این صحنه شبیه سازی کرده است. اتفاقی که حالا باعث شده این ستاره سنگالی با انتقادات زیادی مواجه شود.


 کوین کیلبن،ستاره ایرلندی سابق باشگاه های اورتون و هال سیتی، در این باره گفت:" من فکر می کنم که آن صحنه پنالتی نبود هر چند که برخورد کوچکی بین مانه و آلبرایتون رخ داد. مانه در آن صحنه از آلبرایتون دور می شود و سپس شیرجه می زند. به نظر من برخورد انجام شد اما قطعا خطایی در کار نبود. اما من فکر می کنم مانه به بهترین شکل شیرجه زد و پنالتی را گرفت. کاری که خود من نیز قبلا آن را انجام داده بودم."

 

 

1440712


مانه در نیمه اول نیز گل اول لیورپول را به ثمر رسانده بود اما 10دقیقه بعد از این گل جیمز مدیسون کار را به تساوی کشاند اما پنالتی دقایق پایانی میلنر باعث شد لیورپول به هشتمین پیروزی متوالی خود برسد و فاصله اش با سیتی به هشت امتیاز افزایش پیدا کند.


راجرز نیز که سابقه سه سال حضور در آنفیلد را دارد، در پایان بازی معتقد بود این پنالتی قطعا اشتباه بوده است. او در پایان بازی گفت: " از دست دادن امتیاز با پنالتی دقیقه 95 بسیار سخت بود. به نظرم ما سزاوار کسب یک امتیاز بودیم.


ما به مصاف تیم قهرمان اروپا رفتیم و باید با این تیم مقابله می کردیم و توانایی های مان را نشان می دادیم. موضوعی که به نظر من، ما در انجام آن موفق بودیم. من فکر می کردم که ما حتی می توانستیم برنده بازی باشیم اما در دقایقی که کنترل همه چیز در اختیار ما بود، گل دوم را دریافت کردیم.


من فکر می کنم آن صحنه پنالتی نبود اما وقتی داور آن را اعلام می کند و وی ای آر نیز تاییدش می کند، مخالفت با آن سخت می شود اما با این وجود من به تیمم افتخار می کنم. این دیدار نشان داد که ما در مسیر درستی قرار داریم."


لیورپول در بازی خود بعد از وقفه بازی های ملی در اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت و هفته بعد از آن در خانه پذیرای برنلی خواهد بود.

دیدگاه‌ها