کد خبر : 1641878 | 15 مهر 1398 ساعت 12:06 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک اتفاق خوب؛ حضور فوتبالی ها در پست مدیریت

در سال های اخیر کمتر شاهد حضور فوتبالی ها در پست مدیریت فوتبال بوده ایم و در بهترین حالت از داوران در این سمت استفاده می شد تا به قولی تیم از اشتباهات داوری متضرر نشود!

به گزارش "ورزش سه"، شاید هم استفاده از افراد غیر متخصص در پست مدیریت تیم های فوتبال به دلیل حضور همگی فوتبالی ها در شاخه مربیگری بوده در حالی که قرار نیست همه بازیکنانی که کفش ها را آویزان می کنند سرمربی یا مربی شوند. بازیگری و مربیگری دو مقوله متفاوت است. اگر چه هر دو از یک خانواده اند اما برای موفقیت در مربیگری همانند دوران بازیگری باید از فاکتورهای زیادی بهره مند بود که طبیعی است برخی از بازیکنان این توانمندی را نداشته باشند.

 

اما یکی از کارهای خوب فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر استفاده از فوتبالی های جوان و بی حاشیه در پست مدیریت فوتبال بوده است. یکی از این ها در تیم ملی جوانان اتفاق افتاده است و مدیریت این تیم به فراز فاطمی محول شده است. بازیکن با اخلاق که هم در استقلال سابقه بازی دارد و هم در پرسپولیس. فراز که از بازیکنان تحصیلکرده فوتبال کشور به شمار می رود و مدرک a مربیگری هم دارد تعامل خوبی با سیروس پورموسوی دارد و سرمربی تیم ملی جوانان هم ازاین اتفاق خرسند است و بر این باور است چون فراز فاطمی خود فوتبالیست بوده شرایط تیم را بهتر درک می کند و به موقع می تواند با اقدامات هوشمندانه خود باعث شود تیم از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داشته باشد. از سویی حضور مدیران جوان در تیم ها باعث برقراری ارتباط خوب بازیکنان با او می شود و این تعامل می تواند به راحتی سیاست های کلان باشگاه را به بازیکنان انتقال دهد.

 

1441102

 

1441103

دیدگاه‌ها