کد خبر : 1642286 | 17 مهر 1398 ساعت 12:00 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

امباپه و خروج از اردوی تیم ملی فرانسه

کلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی فرانسه جدا شد.

امباپه و خروج از اردوی تیم ملی فرانسه


به گزارش "ورزش سه"، کلیان امباپه، فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، طی چند هفته اخیر از ترکیب این تیم به دلیل مصدومیت دور بوده است. او که در مقطعی با بهبود مصدومیت به تمرینات پی اس جی بازگشته بود، بعد از بازی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل گالاتاسرای نیز دچار مصدومیت شد. این اتفاقات حالا باعث شده که امباپه اردوی تیم ملی فرانسه را به دلیل مصدومیت ترک کند. با این شرایط او دو بازی خروس ها در انتخابی یورو 2020 مقابل ایسلند و ترکیه را از دست خواهد داد.


بعد از این مصدومیت امباپه، فدراسیون فوتبال فرانسه بیانیه ای در مورد او منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:" بعد از صحبت با امباپه که تا روز دوشنبه روند درمانی خود را طی می کرد، فرانک لگال، پزشک تیم ملی، و دیدیه دشان تصمیم گرفتند تا این بازیکن به باشگاهش بازگردد و روند درمان خود را همان جا سپری کند. کلیان امباپه روز چهارشنبه کلیر فونتین را ترک می کند و همه اعضای تیم ملی فرانسه، آرزوی بازگشت هر چه سریع تر کلیان را دارند."

 

1441579


آلاسان پله آ، مهاجم مونشن گلادباخ، حالا به جای امباپه به اردوی خروس ها دعوت شده است؛ بازیکنی که انتظار می رود تا امروز به اردوی فرانسه اضافه شود. این مصدومیت دوباره در حالی برای امباپه پیش آمده که او پیش از این نیز یک ماه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ به دور از میادین بوده است. او در 28 سپتامبر مقابل بوردو مصدوم شد و در بازی مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا نیز روی نیمکت نشست. بعد از این اتفاق هم امباپه با یک مصدومیت جدید دیگر رو به رو شد تا دیدار پی اس جی مقابل آنژه را هم از دست بدهد.

 

پس از این مصدومیت توماس توخل اعلام کرد که این مشکل امباپه هیچ ارتباطی با مصدومیت قبلی او ندارد و یک صدمه جدید برای او پیش آمده است. او در این باره گفت: " برای کلیان یک مصدومیت جدید پیش آمده و او برای بازگشت به میادین به زمان نیاز دارد. او در هفته های گذشته احساس خوبی داشت اما حالا دوباره کمی احساس درد می کند." امباپه که با وجود مصدومیت به اردوی تیم ملی فرانسه دعوت شده بود حالا باید به کمپ تمرینی این تیم بازگردد و ریکاوری خود را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها