کد خبر : 1642294 | 17 مهر 1398 ساعت 12:27 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نهایی شد؛ امید ایران – استرالیا دوشنبه در دوحه

فدراسیون فوتبال در ماه های اخیر در تدارک بازی های دوستانه برای تیم های ملی پایه موفق عمل کرده است و اگر هم موفقیتی به دست آمده است یکی از دلایل امر تدارک بازی های دوستانه بوده است.

نهایی شد؛ امید ایران – استرالیا دوشنبه در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید در ادامه مسیر آماده سازی دوشنبه هفته آینده در شهر دوحه قطر به مصاف تیم استرالیا می رود. به همین بهانه ملی پوشان امید روز جمعه راهی شهر دوحه می شوند تا بعد از چند روز تمرین روز دوشنبه به مصاف استرالیا بروند. نکته جالب حضور دانیل ارزانی درترکیب تیم امید استرالیا است.

 

گفتنی است مقدمات برگزاری این بازی از سوی مهرداد مسعودی مهیا شده است. او در تماس با حمید استیلی پیشنهاد این بازی دوستانه را مطرح کرد و همه چیز به خوبی پیش رفت و در نهایت انجام این بازی در روز دوشنبه نهایی شد.

 

ملی پوشان امید بلافاصله بعد از بازی با استرالیا به تهران برمی گردند و از سه شنبه دراختیار تیم های باشگاهی قرار می گیرند. فدراسیون فوتبال در تلاش است درماه های آتی چند بازی دوستانه دیگر برای تیم امید تدارک ببیند تا این تیم با آمادگی بالا و روحیه ای خوب در بازی ها حاضر شود. تیم امید در بازی های قهرمانی زیر 23 آسیا با تیم های کره جنوبی، چین و ازبکستان همگروه است و در صورت صعود از گروه راه همواری برای صعود به المپیک 2020 توکیو پیش رو دارد. در این بازی ها 16 تیم حضور دارند که در نهایت سه تیم به همراه ژاپن میزبان المپیک 2020 توکیو به این رقابت ها صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها