کد خبر : 1642358 | 17 مهر 1398 ساعت 15:52 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

تغییر نظر 180 درجه‌ای ستاره‌های بارسا در مورد گریزمان

آنتوان گریزمان که تابستان امسال به بارسا ملحق شد، تحت حمایت بزرگان رختکن تیمش نبود ولی حالا شرایط متفاوت شده است.

تغییر نظر 180 درجه‌ای ستاره‌های بارسا در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان سال پیش قصد داشت به بارسلونا بپیوندد ولی در نهایت تصمیمش عوض شد و با اتلتیکو تمدید کرد. تقریبا همه چیز مهیای پیوستن او به جمع آبی اناری ها بود و تغییر عقیده او بسیاری را شگفت زده کرد. این اتفاق خشم لیونل مسی و دیگر بزرگان رختکن بارسا را نیز به دنبال داشت. 5 ماه پیش نشریه اسپورت ادعا کرد که ستاره های بارسا به خاطر اتفاقات سال گذشته، مخالف پیوستن گریزمان به بارسا هستند اما در نهایت ستاره فرانسوی با یک سال تاخیر پیراهن بارسلونا را به تن کرد.

 

 

1441675

 

 

گریزمان شروع خیلی خوبی در بارسا نداشته و هرچند سه گل به ثمر رسانده اما کاملا واضح است که هنوز نتوانسته خودش را با فلسفه بارسا وفق دهد. او در جریان بازی اخیر بارسا و سویا 90 دقیقه روی نیمکت نشست.

امروز اسپورت تیتر یک خود را به گریزمان اختصاص داده و نوشته است که همه بازیکنان بارسا پشت گریزمان هستند و با تغییر عقیده کامل، قصد دارند به او برای هر چه زودتر وفق پیدا کردن با تیم، کمک کنند. ستاره فرانسوی هفته گذشته در یک مصاحبه گفت که مسی به ندرت با او حرف می زند تا شایعاتی مبنی بر اختلاف دو طرف شنیده شود اما طبق ادعای اسپورت، از این به بعد گریزمان حمایت کامل هم تیمی ها را با خود خواهد داشت. مسی نیز در مصاحبه امروز خود با راک 1 تاکید کرد که هیچ مشکلی با گریزمان ندارد و حضور او را کاملا به سود بارسا می داند. روز گذشته کلمنت لنگله نیز حرف های مشابهی زد و هرگونه اختلاف بازیکنان با گریزمان را تکذیب کرد.

 

 

1434945

 

 

دیدگاه‌ها