کد خبر : 1642370 | 17 مهر 1398 ساعت 17:01 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقای مربی حرف آخر را زد

خط و نشان ویلموتس برای بازیکنان خط خورده

سرمربی بلژیکی تیم ملی ایران در کنفرانس مطبوعاتی خود خط و نشان محکمی برای تمامی بازیکنان مدعی در تیم ملی کشید.

خط و نشان ویلموتس برای بازیکنان خط خورده

به گزارش "ورزش‌ سه"،  با اعلام نفرات مورد توجه ویلموتس برای حضور در اردوی تیم ملی پیش از دیدار با کامبوج و بحرین بزرگترین نام خورده از تفکرات سرمربی بلژیکی علیرضا جهانبخش بود.


بازیکنی که مقابل هنگ کنگ بازی کرد و حالا در دیدار دوم و سوم غایب است. اما اظهار نظر ویلموتس نشان می‌دهد که غیبت جهانبخش مقطعی و به دلیل مصدومیت است. او در این خصوص می‌گوید: ما وضعیت جهانبخش را بررسی کردیم. او در این 10 روز مصدوم بوده و حتی در تمرینات شرکت نکرده است و به همین دلیل آمادگی لازم را ندارد. این را باید بگویم که من به کیفیت بازیکنان کار دارم.


صحبتی که نشان می‌دهد که ستاره ایرانی به محض بازگشت به فرم ایده‌آل باز هم در تفکرات ویلموتس جا می‌گیرد و باز هم یکی از بازیکنان لیست تیم ملی خواهد بود.


اما در پایان ویلموتس خط و نشان محکم تری برای مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی کشید. او با ذکر این جمله زنگ خطر را برای همه  به صدا درآورد: بازیکنی فکر نکند که همیشه در تیم ملی حضور دارد.


ویلموتس در چند تصمیم جنجالی در بدو ورودش به تیم ملی، روزبه چشمی، سعید عزت اللهی و چند ماه بعد اللهیار صیادمنش را از لیست خط زد. ویلموتس می‌گوید اگر بازیکنی در تیم باشگاهی اش بازی نکند، جایی در تیم ملی ندارد.


سرمربی بلژیکی تیم ملی در هر اردو از دو یا سه بازیکن مختلف دعوت به همکاری می‌کند و همین امر نشان می‌دهد که بر این تفکر پایبند است و به دنبال آن خواهد رفت.

دیدگاه‌ها