کد خبر : 1642386 | 17 مهر 1398 ساعت 18:22 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

ذوق زدگی پدیده چلسی از بازی برای سه شیرها

تامی آبراهام از اینکه قرار است اولین بازی رسمی خود برای انگلیس را تجربه کند بسیار خوشحال است.

ذوق زدگی پدیده چلسی از بازی برای سه شیرها

به گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام، ستاره نیجریه‌ای چلسی در صورتی‌که توسط گرت ساوت‌گیت برای حضور در تیم ملی انگلیس انتخاب می شد، از خیر بازی در تیم ملی نیجریه می گذشت و در نهایت این اتفاق رخ داد.

 گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس فهرست نفرات این تیم برای شرکت در رقابت‌های انتخابی یورو 2020 و بازی برابر چک و بلغارستان را اعلام کرد و نام آبراهام نیز در آن دیده می شود.

 

 

1435843

 

 

ستاره این روزهای چلسی دو بازی ملی برای انگلیس انجام داده بود ولی چون این دو بازی دوستانه بوده و جزو بازی‌های رسمی تحت فیفا قرار نداشت، او می‌توانست به خاطر اصالت نیجریه‌ای که دارد تیم ملی فوتبال نیجریه را انتخاب کند ولی ترجیح داد انگلیس را انتخاب کند.

 

آبراهام درباره دعوت به تیم ملی فوتبال انگلیس گفت:« من در انگلیس به دنیا آمدم و این‌جا بزرگ شدم و همیشه دوست داشتم برای تیم ملی فوتبال انگلیس بازی کنم و خوشحالم این فرصت به من رسیده است تا بتوانم خودم را نشان دهم. همیشه بازی برای انگلیس رویای بزرگی بوده است که من به دنبال آن بودم و خوشحالم اکنون می‌توانم در کنار هری کین بازی کنم. من کاملا آماده هستم و می‌خواهم در تیم ملی انگلیس نیز بدرخشم و خودم را نشان دهم. دوست دارم سال‌ها این‌جا باشم و در خط حمله انگلیس بازی کنم. بازی برابر هری کین افتخار بزرگی است و دوست دارم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. کین مهاجم بزرگی است و قابلیت‌های زیادی دارد.»

 

او در ادامه صحبت‌های خود گفت:« من توانستم در چلسی خودم را نشان دهم و آقای گل لیگ برتر هستم و به همین خاطر است که به تیم ملی انگلیس دعوت شدم و باید الان بتوانم در تیم ملی نیز خودم را نشان دهم. همیشه به توانایی‌های خودم باور داشتم و می‌خواهم به تیم کمک کنم نتایج خوبی به دست بیاورد.»

 

 

1434216

 

دیدگاه‌ها