کد خبر : 1642395 | 17 مهر 1398 ساعت 19:20 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر تایید کرد: ممکن است از بایرن بروم

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید اگر نیکو کوواچ سرمربی این تیم فرصت کافی برای بازی کردن به او ندهد ممکن است بایرن مونیخ را ترک کند.

توماس مولر تایید کرد: ممکن است از بایرن بروم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه روزنامه بیلد گزارشی درباره احتمال ترک بایرن مونیخ توسط توماس مولر، ستاره آلمانی کهنه‌کار این تیم منتشر کرد، مولر هم این شایعات را به نوعی تایید کرد و گفت اگر در هفته‌های آینده زمان کافی برای بازی کردن با پیراهن بایرن بدست نیاورد مجبور خواهد شد آینده‌اش در این تیم را بررسی کند.

 

1441713

 

توماس مولر که سالها سابقه بازی در تیم ملی آلمان را هم دارد از 10 سالگی عضو باشگاه بایرن بوده و کل دوران فوتبالی خود را در این باشگاه سپری کرده است. اما مولر که این روزها 30ساله است برای به میدان رفتن با پیراهن بایرن دچار مشکل شده و نیکو کوواچ کمتر به او بازی می‌دهد. گفته می‌شود منچستریونایتد و اینتر خواهان جذب این ستاره آلمانی هستند.

 

توماس مولر در گفتگو با نشریه آلمانی کیکر گفت:" بازیکنان جدیدی که بایرن جذب کرده مسلما رقابت در پست من را افزایش داده ولی مشکل این نیست. یک سرمربی باید پیش از هر بازی تصمیم‌های سختی بگیرد. ولی در پنج بازی اخیر بایرن شاهد روندی بوده‌ایم که برای من خوشحال‌کننده نیست".

 

مولر در ادامه گفت:" اگر کادر فنی بایرن در آینده من را به عنوان بازیکن ذخیره ببیند مجبور خواهم شد درباره آینده‌ام فکر کنم".

 

 

دیدگاه‌ها