کد خبر : 1642402 | 17 مهر 1398 ساعت 20:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در آلمان؛ کلوپ به دنبال جذب توماس مولر

بعد از انتشار گزارشی درباره تمایل توماس مولر به جدایی از بایرن مونیخ و تایید ضمنی شایعه توسط او رسانه‌های آلمانی مدعی شدند لیورپول برای جذب ستاره آلمانی تمایل دارد.

ادعا در آلمان؛ کلوپ به دنبال جذب توماس مولر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی مدعی شد توماس مولر ستاره آلمانی بایرن مونیخ قصد جدایی از این تیم را دارد و توماس مولر بعد از آن هم شخصا این شایعات را به صورت ضمنی تایید کرد، رسانه‌های آلمانی گزارش دادند باشگاه لیورپول برای جذب مولر تمایل دارد و یورگن کلوپ سرمربی آلمانی این تیم پیش از این هم به دنبال انتقال این ستاره آلمانی به آنفیلد بوده است.

 

1441723

 

مولر در فصل جدید بوندس‌لیگا بعد از ورود فیلیپ کوتینیو به بایرن از سوی نیکو کوواچ کمتر به میدان فرستاده شده و در پنج بازی اخیر بایرن نیمکت‌نشین بوده است.

 

روزنامه بیلد مدعی شده بود که توماس مولر حتی ممکن است در ماه ژانویه پیش رو بایرن مونیخ را ترک کند. مولر هم در گفتگو با کیکر تایید کرد که اگر به قدر کافی بازی نکند درباره آینده‌اش در بایرن تصمیم خواهد گرفت.

 

اما کریستین فالک، روزنامه‌نگار روزنامه بیلد فاش کرد که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در سال 2017 از باشگاه بایرن مونیخ درباره توماس مولر پرس و جو کرده و امیدوار بوده بتواند رضایت بایرن را برای انتقال مولر به آنفیلد بدست بیاورد. حالا که به نظر می‌رسد فصل جدایی مولر و بایرن فرا رسیده این احتمال وجود دارد که کلوپ سرانجام به خواسته خود رسیده و مولر را به آنفیلد منتقل کند.

 

دیدگاه‌ها