کد خبر : 1642423 | 17 مهر 1398 ساعت 21:50 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه جنجال در انگلیس بر سر پنالتی روی سادیو مانه

حرف و حدیث درباره پنالتی وقتهای اضافه اعلام شده به نفع لیورپول با خطا روی سادیو مانه در دیدار این تیم با لستر همچنان ادامه دارد و سم هریس، فوتبالیست بازنشسته انگلیسی می‌گوید این پنالتی درست بوده است.

ادامه جنجال در انگلیس بر سر پنالتی روی سادیو مانه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روزشنبه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر پیش از وقفه بازیهای ملی به مصاف لستر رفت و با یک پنالتی که در وقتهای اضافه انتهای بازی به نفعش اعلام شد توانست 2-1 به پیروزی رسیده و رکورد کسب امتیازهای کامل خود در فصل جاری لیگ برتر را ادامه دهد.

 

1441757

 

این پنالتی جنجالی که در وقتهای اضافه انتهای بازی به دلیل خطای مارک آلبرایتون بازیکن لستر روی سادیو مانه اعلام شد تا توسط جیمز میلنر به گل تبدیل شود، در انگلیس همچنان خبرساز است و مخالفین و موافقین زیادی دارد. دنی میلز، مدافع سابق منچسترسیتی از موافقین این پنالتی است و می‌گوید تصمیم داور در اعلام پنالتی روی مانه کاملا درست بوده است.

 

1441756

 

با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان سابق منچسترسیتی از تصمیم داور مسابقه، کریستوفر کاوانا انتقاد کرده و معتقد بودند لیورپول نباید در این بازی پیروز می‌شده ولی دنی میلز این ادعاها را رد کرده و گفت:" وقتی آن صحنه را بارها و بارها ببینید، باید به این سوال جواب دهید که آیا مانه راحت زمین می‌افتد؟ بله. ولی آیا این صحنه پنالتی است؟ بله. وقتی در محوطه جریمه بین مدافع و مهاجم تماس اتفاق می‌افتد به نظر من دیگر نمی‌شود در مورد پنالتی بودن یا نبودن صحنه بحث کرد چون مشخص است که تماس، پنالتی را قطعی می‌کند".

 

دنی میلز در ادامه گفت:" مدافع لستر پای پشتی مانه را می‌زند و این تماس کافی است تا نگذارد توپ را شوت کند. آیا مانه می‌توانست شوت خطرناکی به سمت چارچوب بزند؟ جواب این سوال بله است، احتمالا می‌توانست".

 

دیدگاه‌ها