کد خبر : 1642432 | 17 مهر 1398 ساعت 22:53 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم که من و وینیسیوس در رئال موفق باشیم

رودریگو گوئس، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، امیدوار است که بتواند سال های طولانی در کنار وینیسیوس جونیور برای کهکشانی ها به میدان برود.

امیدوارم که من و وینیسیوس در رئال موفق باشیم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال ۲۰۱۸ رودریگو گوئس، پدیده برزیلی سانتوس، با قراردادی به ارزش ۴۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست. او اما به دلیل سن پایین خود یک سال در این تیم برزیلی ماندگار شد و درنهایت تابستان امسال به جمع کهکشانی‌ها اضافه شد. هرچند که رودریگو از ابتدای فصل خیلی فرصت بازی پیدا نکرده است اما او توانست در بازی مقابل اوساسونا و در مدت زمان کم حضورش در زمین یک گل زیبا برای رئال مادرید به ثمر برساند.

 

1441773

 

این پدیده برزیلی حالا در مصاحبه‌ای پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است. او گفت: "من در حال سازگار شدن با شرایط زندگی در اینجا هستم. من در شهری فوق‌العاده زندگی می کنم. همچنین در کنار بهترین بازیکنان دنیا هستم که استقبال بسیار خوبی از من کرده اند و این موضوع به هماهنگی من بسیار کمک کرده است.

 

وینیسیوس از زمان تیم ملی برزیل بامن هم تیمی بوده است و من امیدوارم بتوانم سال های سال در کنار او در رئال مادرید موفق باشم.

 

رودریگو در ادامه درباره زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، نیز گفت: "رابطه من با زیدان فوق العاده است. او همیشه یکی از بزرگترین الگوهای من بوده است و در کودکی همیشه بازی های او را تماشا می کردم. زیدان همچنین در مربیگری نیز فوق العاده است. او شخصیتی است که همه چیز را فتح کرده است و می تواند با در اختیار گذاشتن تجربیاتش کمک زیادی به من بکند."

 

دیدگاه‌ها