کد خبر : 1642516 | 18 مهر 1398 ساعت 13:35 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب کلوپ به پیشنهاد عجیب دورتموند

مدیر اجرایی بوروسیا دورتموند می‌گوید سال گذشته به یورگن کلوپ پیشنهاد داده لیورپول را ترک کرده و دوباره به دورتموند ملحق شود ولی این پیشنهاد با پاسخ منفی قاطع سرمربی آلمانی مواجه شده است.

واکنش جالب کلوپ به پیشنهاد عجیب دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ بعد از درخشش به عنوان سرمربی بوروسیا دورتموند در سال 2015 از این تیم جدا شده و بعد از مدت کوتاهی به لیورپول پیوست تا دوران بسیار درخشان حضورش در آنفیلد آغاز شود. هانس یواخیم واتسکه مدیر اجرایی دورتموند اما می‌گوید سال گذشته با کلوپ تماس گرفته و از او خواسته لیورپول را ترک کرده و دوباره به دورتموند ملحق شود. پیشنهادی که با پاسخ منفی قاطع کلوپ روبرو شده است.

 

1441921

 

سال گذشته دورتموند در پایان فصل دوران سختی را پشت سر می‌گذاشت. زردپوشان آلمانی در اواخر فصل پیتر بوش را اخراج کرده و پیتر اشتوگر به عنوان سرمربی موقت نتوانسته بود در پایان فصل نتیجه‌ای بهتر از کسب مقام چهارمی لیگ بدست آورد. واتسکه می‌گوید به همین خاطر بوده که دل را به دریا زده و به کلوپ پیشنهاد بازگشت به دورتموند را داده است.

 

مدیر اجرایی دورتموند به نشریه آلمانی بیلد گفت:" می‌دانستم یورگن پیشنهادم را رد می‌کند و می‌خواهد قراردادش با لیورپول را تمام کند. چون او کسی است که همیشه به قراردادهایش پایبند است. ولی به دنبال مسیر جدیدی در دورتموند بودم و تصمیم گرفتم حداقل به او یک پیشنهاد بدهم".

 

1441922

 

یورگن کلوپ هم با یادآوری پیشنهاد واتسکه درباره بازگشت او به دورتموند می‌گوید:" من در هواپیما بودم که تلفنم زنگ خورد. پشت خط واتسکه گفت یورگن، باید به دورتموند برگردی. فکر کردم دارد شوخی می‌کند. دادن چنین پیشنهادی به کسی که تازه قهرمان چمپیونزلیگ شده بود خیلی عجیب بود. این بود که گفتم مگر احمق شده‌ای؟ عقلت را از دست داده‌ای؟ این فکر را از کجا آورده‌ای؟ من چند سال دیگر در لیورپول هستم".

 

دیدگاه‌ها