کد خبر : 1642533 | 18 مهر 1398 ساعت 15:39 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو کارلوس:

در رئال کهکشانی کارهای احمقانه ای انجام می دادیم

روبرتو کارلوس را بهترین دفاع چپ تاریخ رئال می دانند؛ کسی که در اولین رئال کهکشانی یک ستاره استثنایی بود.

در رئال کهکشانی کارهای احمقانه ای انجام می دادیم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو کارلوس سال 1996 بود که از اینتر به رئال مادرید پیوست و تا سال ها دفاع چپ ثابت این تیم بود. او پس از بازنشستگی هم در باشگاه رئال مادرید مشغول فعالیت است. او همراه با لوئیس فیگو، زیدان، بکام، رونالدو برزیلی و .... در اولین رئال مادرید کهکشانی حضور داشت و برای رئال افتخارات فراوانی را به ارمغان آوردند.

 

 

1441952

 

 

ستاره برزیلی در مصاحبه با کانال یازده پرتغال به ذکر خاطراتی جالب از تیم بزرگ آن دوران رئال پرداخت و گفت:« ویسنته دل بوسکه بیشتر از اینکه مربی ما باشد، یک دوست خوب برای همه بود. زمان او بهترین جو ممکن در رئال وجود داشت. دل بوسکه می دانست که صبح دوشنبه و برخی مواقع سه شنبه نمی توانیم صبح در تمرین حاضر شویم و به همین خاطر تمرین را به ساعت 17 منتقل می کرد. او اهل قوانین سفت و سخت نبود. دل بوسکه می دانست که کسی صبح دوشنبه برای تمرین نمی آید. در عوض کاماچو در همان جلسه اول تمرین ابتدا با همه خوش و بش کرد و سپس گفت که فردا از ساعت 7 صبح باید در تمرین حاضر باشیم. هرچقدر با او صحبت کردیم راضی نشد؛ هرچند او خیلی زود استعفا کرد و فرصت شناخت کافی از او نداشتیم.

زمان لوکزامبورگو نیز من و رونالدو نازاریو به او گفتیم که اینجا بازیکنان هنگام صرف شام، نوشیدنی الکلی هم مصرف می کنند و این رسم بهتر است عوض نشود اما بر خلاف توصیه ما او مصرف نوشیدنی الکلی را ممنوع کرد. سه ماه بعد با دستور مدیریت، قانون مثل سابق شد.»

 

کارلوس ادامه داد:« به شخصه همیشه دوست داشتم روز شنبه بازی کنیم تا یکشنبه به تماشای مسابقات فرمول یک بروم. فردای روز بازی، من، فیگو، زیدان، بکام و رونالدو همشه در سالن پروازهای اختصاصی فرودگاه مادرید بودیم و هر کسی به یک نقطه از دنیا می رفت؛ در حالی که فردایش باید در تمرین حاضر می شدیم. الان که فکر می کنم، می بینم چه کارهای احمقانه زیادی انجام می دادیم.»

 

 

1441955

 

 

دیدگاه‌ها