کد خبر : 1642718 | 19 مهر 1398 ساعت 11:10 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

کومان: ایرلند شمالی برای خراب کردن بازی همه کار کرد

رونالد کومان، سرمربی هلند بعد از پیروزی 3-1 تیمش مقابل ایرلند شمالی با اینکه از نتیجه این بازی رضایت داشت ولی از سبک فوتبالی ایرلند شمالی به شدت انتقاد کرد و آن را جنجالی توصیف کرد.

کومان: ایرلند شمالی برای خراب کردن بازی همه کار کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند دیشب در یک بازی حساس در خانه خود در مقدماتی یورو2020 به مصاف ایرلند شمالی رفت و با اینکه ابتدا از حریف عقب افتاد ولی با دو گلی که در وقتهای اضافه انتهای بازی به ثمر رساند موفق شد این بازی دشوار را با نتیجه 3-1 به سود خود پایان داده و به صدر جدول گروه C مقدماتی یورو2020 صعود کرده و به همراه آلمان صدرنشین این گروه شود.

 

1442223

 

رونالد کومان سرمربی هلند در پایان بازی گفت از عملکرد تیم ملی هلند و از اینکه بازیکنانش برنامه‌های از پیش تعیین‌شده را در زمین اجرا کرده‌اند راضی است ولی کومان از سبک فوتبال ایرلند شمالی در این بازی به شدت انتقاد کرد و گفت نوع فوتبال جنجالی ایرلندی‌ها نباید در چنین سطحی دیده شود.

 

کومان در این باره گفت:" به نظر من بازیکنان هلند عالی کار کردند ولی ایرلند شمالی فوتبال خیلی بدی را به نمایش گذاشت. آنها برای به هم ریختن روند بازی هر کاری توانستند کردند، از وقت تلف کردن گرفته تا خطاهای عمدی برای متوقف کردن روند بازی. داور در مقابل این رفتار آنها خیلی دیر واکنش نشان داد. آنها از ویژگی‌های خود نهایت استفاده را بردند و من به این احترام می‌گذارم ولی تماشای این بازی واقعا سخت و وحشتناک بود".

 

1442224

 

کومان در ادامه به خبرنگاران گفت:" ما در شروع بازی کمی بی‌دقت بودیم. بعد هم که روند بازی توسط حریف سخت شد. ما اغلب توپ را در جایی بدست می‌آوردیم که نمی‌توانستیم با آن کار زیادی بکنیم. ولی در فاز نهایی توانستیم کار را تمام کنیم. این هم یک کیفیت است که در تیم ملی هلند دیده می‌شود. ولی البته ترجیح می‌دادیم این کار را زودتر انجام دهیم. این شانس نیست چون اولین بار نیست که ما چنین کاری می‌کنیم".

 

دیدگاه‌ها