کد خبر : 1642832 | 20 مهر 1398 ساعت 09:02 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم مردانی مشکلی برای مبارزه نداشته باشد

عسکری: سال آینده لیگ زودتر آغاز می‌شود

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: سال آینده رقابت‌های لیگ زودتر آغاز می‌شود تا فشردگی مسابقات بر عملکرد تیم‌ها تاثیر منفی نگذارد.

عسکری: سال آینده لیگ زودتر آغاز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فریبرز عسکری در گفت و گو با ایسنا، درباره ارزیابی خود از سطح کیفی هفته اول و دوم لیگ برتر تکواندو، اظهار کرد: از آنجا که در هفته‌های نخست با توجه به اینکه تیم‌ها هنوز ترکیب خود را پیدا نکرده‌اند نمی‌توان ارزیابی دقیقی از سطح فنی نفرات داشت اما با این وجود شاهد رقابت‌های خوبی بودیم و با توجه به رشد کمی تیم‌ها و پخش شدن نفرات باتجربه در تیم‌های مختلف انتظار این است که شاهد رقابت‌های خوبی باشیم و نیروهای جوان نیز بتوانند توانایی‌های خود را نشان بدهند.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سوال که آیا چهره جدیدی در جریان برگزاری این رقابت‌ها مشاهده کرده یا خیر، گفت: تعداد زیادی از نفرات آمدند و مبارزه کردند اما هنوز برای کشف استعدادها زود است، قطعا هر چه به جلو برویم شاهد ظهور پدیده در رقابت‌های لیگ خواهیم بود.

 

وی با تاکید بر اینکه لیگ عرصه مناسبی برای ظهور پدیده‌های تکواندو و کشف آن‌هاست، گفت: بچه‌های ملی‌پوش نیز همگی از دل رقابت‌های لیگ بیرون آمده اند و این رقابت‌ها عرصه مناسبی است تا جوان‌ها به میدان بیایند و توانایی‌های خود را نشان بدهند.

 

عسکری تصریح کرد: البته بهتر است برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای رقابت‌های لیگ صورت گیرد و این رقابت‌ها زودتر آغاز شود، نه اینکه به این شکل و به‌صورت فشرده در ۴ ماه برگزار شود. این موضوع در جلسه سازمان لیگ مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد سال آینده لیگ زودتر آغاز شود.

 

سرمربی تیم ملی تکواندو در ادامه گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندو برای حضور در مرحله سوم رقابت‌های گرندپری ۲۰۱۹ در بلغارستان با هدف افزایش امتیاز کسب سهمیه المپیک، گفت: بامداد سه‌شنبه عازم بلغارستان هستیم. خدا را شکر بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با توجه به اینکه در رقابت‌های ژاپن به اوج آمادگی رسیدن بودند سعی کردیم به بدنشان فشار زیادی وارد نکنیم و با آمادگی ۷۰ تا ۸۰ درصد عازم این مسابقات خواهیم شد. امیدوارم در این رقابت ها نیز نتایج خوبی بگیریم تا در مرحله نهایی به سهمیه‌های المپیک برسیم.

 

وی درباره آخرین وضعیت سجاد مردانی پس از مصدومیت، خاطرنشان کرد: او یک هفته بدلیل مصدومیتی که داشت با تیم تمرین نکرد و بعد از یک هفته به جمع ملی‌پوشان اضافه شد. در حال حاضر روند درمانی خود را بخوبی طی می‌کند و اگر مشکلی پیش نیاید در مسابقات با قدرت حاضر خواهد شد. البته ما سعی کردیم تمرین سنگین مبارزه برای او نگذاریم تا مبادا مصدومیتش تشدید شود. او به‌خوبی ضربه می‌زند و در دویدن نیز مشکلی ندارد، امیدوارم در زمان مبارزه نیز مشکلی برای او پیش نیاید.

 

دیدگاه‌ها