کد خبر : 1642854 | 20 مهر 1398 ساعت 10:45 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

جمع‌بندی هوندا از علت شکست سنگین کامبوج

رسانه‌های کامبوجی از محتوای جلسه‌ای توجیهی گزارش دادند که کیسوکه هوندا مدیر فنی ژاپنی تیم ملی کامبوج بعد از شکست سنگین این تیم مقابل ایران برای بازیکنانش ترتیب داده است.

جمع‌بندی هوندا از علت شکست سنگین کامبوج

به گزارش "ورزش سه"،  کامبوج در ورزشگاه آزادی یکی از سخت‌ترین شکست‌های فوتبالی خود را تجربه کرد و مقابل ملی‌پوشان کشورمان بازی را با نتیجه 14-0 واگذار کرد.

 

رسانه‌های کامبوجی همچنان از پرداختن به این شکست سنگین دست برنداشته‌اند و به حواشی پیرامون آن می‌پردازند. این رسانه‌ها دیروز گزارشی از یک جلسه توجیهی منتشر کردند که به گفته آنها بعد از شکست مقابل ایران توسط کیسوکه هوندا، مدیر فنی ژاپنی تیم ملی این کشور با حضور بازیکنان کامبوج برگزار شده است.

 

1442205

 

هوندا که ملی‌پوش سابق ژاپن بوده و سابقه زیادی از بازی مقابل تیم ملی کشورمان دارد در این جلسه از بازیکنان ملی‌پوش کامبوج خواسته که تحلیل خود را از علل این شکست سنگین اعلام کنند. هوندا معتقد بوده که این تحلیل‌ها می‌تواند در جمع‌بندی به کامبوج کمک کند برای پیشرفت فوتبال خود درس‌های لازم را بگیرد.

 

جمع‌بندی اظهارنظر بازیکنان ملی‌پوش ژاپنی این بوده: تفاوت‌های فیزیک بدنی، تفاوت در سطح آمادگی جسمانی، تفاوت در تکنیک فوتبالی، تفاوت آب و هوا و حتی تفاوت در رژیم غذایی.

 

هوندا بعد از جمع‌بندی صحبت‌های بازیکنان تیم ملی کامبوج با استفاده از تجربه و شناخت خود از تیم ملی ایران و تیم ملی کامبوج نتیجه را به این ترتیب اعلام می‌کند: تفاوت اصلی فوتبال ملی دو کشور آمادگی بدنی بالاتر بازیکنان ایرانی است. دومین نکته هم به حضور آنها در لیگی قوی و حرفه‌ای برمی‌گردد که با لیگ ضعیف و منزوی کامبوج قابل مقایسه نیست.

 

 

دیدگاه‌ها