کد خبر : 1642859 | 20 مهر 1398 ساعت 10:47 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: هیچ‌کس از ویلموتس گله‌ای ندارد

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش از نگاه 2 صحبت های جالبی را پیرامون تفاوت های کارلوس کی‌روش و مارک ویلموتس مطرح کرد.

شکوری: هیچ‌کس از ویلموتس گله‌ای ندارد

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری در پاسخ به سوال مجری برنامه (مهدی هژبری) که تفاوت های بین مارک ویلموتس و کارلوس کی‌روش چیست؟ گفت: کارلوس کی‌روش 8 سال در فوتبال ایران بود و برای ما زحمت کشید و اینجا جا دارد از او تشکر کنم. اما باید بگویم شخصیت مارک ویلموتس با ایشان تفاوت های زیادی دارد. مارک ویلموتس در چارچوب مسئولیت هایی که به دوشش است حرکت می کند و از چارچوب خود خارج نمی شود. تغییری که او در سبک فوتبال ایران ایجاد کرده مثال زدنی است و باعث شور و نشاط در بین اهالی فوتبال شده است. امروز کسی نیست که از رفتار سرمربی تیم ملی گله مند باشد و یا به سبک بازی تیم ملی انتقاد داشته باشد و این دستاورد خوب فدراسیون فوتبال است.

 

دبیر کل فدراسیون فوتبال ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که در گذشته وجود داشت قرارداد کارلوس کی‌روش مورد بازبینی قرار گرفت و 27 مورد آن ترمیم شد. این اتفاق در قراردادی که با مارک ویلموتس بسته ایم رخ داد. به هر صورت ایشان شخصیت بسیار بزرگی دارند و به اعتقاد من باعث شده مردم به تیم ملی نگاه امیدوارانه تری داشته باشند. وفاداری به تیم ملی برگشته و این از تاثیرات حضور مارک ویلموتس در راس کادر فنی تیم ملی است. دیدید که در بازی با کامبوج چه جو مثبتی در استادیوم آزادی وجود داشت. همه اکنون به تیم ملی امیدوار هستند.

 

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت مالی و پرداخت دستمزد مارک ویلموتس هم گفت: هنوز متاسفانه ریالی نتوانسته ایم به مارک ویلموتس و دستیارانش پرداختی داشته باشیم. البته کمیته بازاریابی ما در تلاش برای درآمدزایی است. اما پرداخت دستمزد مارک ویلموتس و دستیارانش نیاز به این دارد که از سوی دولت بیشتر حمایت شویم. در تلاش هستیم منابع درآمدی‌مان از سوی فیفا هم آزاد شود و البته برخی از بحث ها را نمی توان مطرح کرد که یکی از آنها حق پخش است. به هر صورت مارک ویلموتس تا به این جای کار معرفت به خرج داده است و ما در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنیم.

 

دیدگاه‌ها