کد خبر : 1642891 | 20 مهر 1398 ساعت 12:42 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر و شاهین همچنان مشغول مذاکره

عجایب لیگ برتر ایران؛ تازه واردها سرمربی ندارند!

دو تیم لیگ برتری فوتبال ایران بدون سرمربی به کارشان ادامه می دهند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارشان است.

عجایب لیگ برتر ایران؛ تازه واردها سرمربی ندارند!

به گزارش "ورزش‌ سه"، لیگ برتر فوتبال ایران با گذشت 6 هفته از آغاز خود دستخوش تغییرات شده و دو سرمربی خیلی زود جایگاه خود را از دست دادند. وینکو بگوویچ سرمربی کروات که با گل گهر به لیگ برتر صعود کرد، اولین مربی‌ای بود که در پی نتایج ضعیف از سمتش برکنار شد. نکته قابل توجه اینکه مسئولان گل گهر قبل از اینکه جایگزین بگوویچ را انتخاب کنند، اقدام به برکناری این مربی کردند و حالا حدود 10 روز است که نماینده سیرجان بدون سرمربی کارش را ادامه می دهد.


مسئولان گل گهر در این مدت با گزینه های مختلفی مذاکره کردند و به توافقاتی نیز رسیدند اما هنوز برای انتخاب سرمربی جدید تردیدهایی دارند و به همین خاطر کسی را انتخاب نکرده اند. از این رو تمرینات گل گهر فعلا زیر نظر مجتبی جباری دنبال می شود و مسئولان باشگاه نیز باید طی چند روز آینده و قبل از دیدار هفته هفتم مقابل سپاهان سرمربی جدید را برگزینند.


علاوه بر گل گهر سیرجان، یک تیم لیگ برتری دیگر نیز سرمربی ندارد. شاهین بوشهر که در هفته های ابتدایی لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده بود، با استعفای عبدالله ویسی مواجه شد. سرمربی شاهین پنجشنبه شب خبر کناره گیری اش از این تیم را اعلام کرد و مسئولان باشگاه نیز هیچ مخالفتی نکردند تا جدایی او تقریبا قطعی باشد. از این رو شنیده می شود شاهینی ها نیز مذاکرات خود را با چند مربی آغاز کرده اند اما هنوز با هیچ کس توافقی نداشتند تا سرنوشت این تیم نیز بلاتکلیف باشد. شاهین در هفته هفتم میهمان نفت مسجدسلیمان است و مسئولان این باشگاه نیز در تلاشند تا قبل از مسابقه آینده سرمربی جدید را انتخاب کنند.


حال و روز دو تیمی که امسال به لیگ برتر صعود کرده اند، چندان جالب نیست. اگرچه گل گهر و شاهین از نظر امکاناتی و مالی شرایط متفاوتی دارند اما از نظر نداشتن سرمربی وضعیت مشابهی را پشت سر می گذارند. حالا هر دو مربی که تیم هایشان را سال گذشته به لیگ برتر آوردند کنار رفته اند و باید دید چه مسائلی پیرامون این دو تیم پیش می آید.

دیدگاه‌ها