کد خبر : 1642900 | 20 مهر 1398 ساعت 12:55 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین: انگلیس کمی مغرور بود

روی کین، ستاره ایرلندی سابق منچستریونایتد، معتقد است که انگلستان در بازی دیشب مقابل جمهوری چک در فرم خوبی قرار نداشته است.

روی کین: انگلیس کمی مغرور بود

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس دیشب در یک دیدار حساس به مصاف جمهوری چک رفت. شاگردان گرت ساوت‌گیت که در بازی رفت با نتیجه 5-0 در ورزشگاه ومبلی از سد جمهوری چک عبور کرده بودند، در بازی دیشب با نتیجه 2-1 از حریف سرسخت خود شکست خوردند تا چک نیز با 12 امتیاز در کنار انگلیس در صدر جدول گروه قرار گیرد.

 

1442541

 

روی کین، کاپیتان سابق منچستر یونایتد، پس از شکست سه شیرها مقابل جمهوری چک درباره این دیدار صحبت کرد. او گفت:" انگلیس از ابتدای بازی آماده به نظر نمی رسید و در پایان بازی نیز شاهد درگیری های زیاد آن ها بودیم که امری عادی است و به ناراحتی زیاد آن ها باز می گردد. از نظر من انگلیس کمی مغرور بود."

 

در بازی های گذشته تیم ملی انگلیس 36 درصد گل های دریافتی این تیم از روی ضربات کرنر به ثمر رسیده است. روی کین در این باره گفت:" این مشکل خیلی بزرگی برای انگلیس است. ساوت‌گیت خودش هم مدافع بوده است و قطعا در این رابطه بی خوابی زیادی می کشد. انگلیس باید از این شکست های خود درس بگیرد اما به نظر من طی سال های اخیر این اتفاق نیفتاده است؛ موضوعی که باعث می شود که آن ها در مقابل هر تیمی اذیت شوند."

 

دیدگاه‌ها