کد خبر : 1642961 | 20 مهر 1398 ساعت 17:06 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

منچستر به ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی جدید نیاز دارد

مارک روبینز، بازیکن سابق منچستر یونایتد، در یک مصاحبه عنوان کرد که این تیم برای خارج شدن از این وضعیت بحرانی خود به فعالیت در ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد.

منچستر به ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی جدید نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به جدایی چند ستاره با تجربه از منچستر یونایتد در تابستان گذشته، بسیاری معتقدند که این تیم به خرید چند بازیکن سطح بالا نیاز دارد.

 

 

1441276

 


در همین رابطه مارک روبینز، مهاجم سابق منچستریونایتد، که سابقه کار زیر نظر سر الکس فرگوسن را دارد در مصاحبه‌ای پیرامون وضعیت منچستر یونایتد صحبت کرد. او گفت: "من خیلی دوست دارم که سولسشر در منچستر یونایتد موفق شود اما تیم بیش از حد تضعیف شده و به نظر من حداقل به ۱۰ پنجره نقل و انتقالاتی نیاز دارد تا بتواند به عنوان یک تیم مدعی ظاهر شود. اوله در تلاش است تا موفقیت های سر الکس فرگوسن را تکرار کند؛ موضوعی که به نظر من با توجه به افزایش فشارها بسیار دشوار شده است. به نظر من سولسشر می تواند یونایتد را به سمت جلو سوق دهد.
با این حال منچستر به تقویت خود در تمام مناطق زمین نیاز دارد."


با وجود حمایت روبینز از سولسشر اما هنوز معلوم نیست که آیا فرصت کافی به این سرمربی برای بازسازی منچستریونایتد داده خواهد شد یا او پس از چند نتیجه ضعیف دیگر برکنار خواهد شد.
همچنین منچستریونایتد هفته آینده در یک دیدار بسیار سخت باید به مصاف لیورپول صدر جدولی برود؛ دیداری که می تواند نقش مهمی در آینده سولسشر داشته باشد.

 

 

1440962

دیدگاه‌ها