کد خبر : 1642982 | 20 مهر 1398 ساعت 18:39 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت گلزنی دختران لیگ برتری

توفان قمی در کرج پنج گل داشت

کاپیتان تیم ملی با پیراهن تیم جدیدش بهترین گلزن هفته اول بود.

توفان قمی در کرج پنج گل داشت

به گزارش "ورزش سه"، هفته اول از بازی های لیگ برتر بانوان به پایان رسید و قطعا یکی از مهمترین اتفاقات نبرد پنهان گلزن ها بود. خانم های گلزنی که از همان هفته اول برای رقبای خود خط و نشان کشیدند.

 

سارا قمی که پیشتر او را با پیراهن تیم ملوان دیدیم این روزها و پس از جدا شدن از این تیم، راهی کرج شده تا برای تیم هیات فوتبال کرج به بازی بپردازد. او که بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو می بندد در اولین دیدار خود توانست پنج بار دروازه حریف را باز کند تا خود را به عنوان بهترین گلزن لیگ برتر بانوان معرفی کند.

البته هفته اول بازی ها به غیر از قمی، گلزنان دیگری هم داشت که موفق شدند خود را وارد کورس رسیدن به عنوان خانم گلی فوتبال ایران کنند که از آن جمله می توان به زهرا حاتم نژاد، مهاجم تیم پالایش گاز ایلام اشاره کرد که در هفته اول توانست چهار گل به ثمر برساند. افسانه چترنور، بازیکن تیم شهرداری سیرجان نیز توانست در هفته اول بازی ها سه بار دروازه حریف را باز کند و یکی از گلزنان اصلی هفته لقب بگیرد.

 

مهمترین گلزنی که در دیدار ابتدایی تیمش به میدان نرفت زهرا قنبری بود. مهاجم ملی پوش شهرداری بم به دلیل عدم حضور تیم رقیب در میدان، نتوانست در اولین بازی لیگ به میدان برود و به همین دلیل فرصت حضور در جدول گلزنان را از دست داد. قنبری اکنون بهترین گلزن تاریخ فوتبال بانوان است که در یک فصل موفق در به ثمر رساندن 54 گل شده است.

دیدگاه‌ها