کد خبر : 1642986 | 20 مهر 1398 ساعت 19:04 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

خانم‌ها باعث هیجان و شور و شوق می‌شوند

محمدخانی: پرسپولیس به مهاجمی در خور نامش نیاز دارد

مهاجم سابق تیم ملی اعتقاد دارد که پرسپولیس به مهاجمی در قواره گلزنی در حد نام این تیم نیاز دارد.

محمدخانی: پرسپولیس به مهاجمی در خور نامش نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، ناصر محمدخانی، مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی که در جمع پیشکسوتان این روزها حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می‌کند، درباره آخرین وضعیت خود گفت: تمرین پیشکسوتان است و کنار همه هستیم. من چند وقتی است که بازی نمی کنم و از ناحیه زانو مصدوم هستم. در دوره بازیگری عمل کردم و رباطم هم آسیب دیده. چند ماه پیش استارت زدم و خوردم زمین و زانویم ورم کرد. الان کمی بهتر است. زمین اینجا هم چمن که نه، موکت است و آسیب می‌بینیم.

 

وی درباره شرایط پرسپولیس گفت: بد نیست، درست است که دو سه بازی را باختند اما نیاز به زمان دارند. تغییر و تحول در مدیریت، کادرفنی و مدیریت انجام شده و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. بازی به بازی بهتر خواهد شد. تماشاگر باید در کنار تیم باشد و حمایت کند و مسلما پرسپولیس مدعی قهرمانی خواهد بود.

ناصر محمدخانی درباره دیدار تیم ملی با کامبوج گفت: من پیش بینی بازی با هشت گل را می کردم اما 14 گل خوردند. فیفا فرصت خوبی برای آنها می‌دهد تا در این دیدارها پیشرفت کنند. قبلا تیم‌هایی مثل مالزی و سنگاپور را داشتیم که این شرایط را داشتند و الان آنها خیلی خوب شده‌اند و به سختی می‌توان به آنها گل زد. برای تیم‌هایی مثل کامبوج هم شرایط همینطور است و مطمئنا آنها در آینده تیم بهتری خواهند شد. عملکرد تیم ملی ایران نیز خوب بود و جای ستایش دارد که با نمایش تهاجمی خود شرایط را برای پیروزی ارزشمند برای هواداران شکل می‌دادند.
وی درباره حضور بانوان در استادیوم گفت: کار قشنگی بود. در همه جای دنیا خانم‌ها در استادیوم حاضر می‌شوند. این حرکت باید سال‌ها پیش انجام می شد. امیدوارم این حرکت تداوم داشته باشد. امیدوارم در لیگ هم بیایند. شما دیدید که با چه شور و شوقی تشویق می کردند و حتی در پایان بازی آنجا را تمیز کردند. امیدوارم این کلیدی که خورد و در تیم ملی این حرکت انجام شد در بازی های باشگاهی هم صورت گیرد.

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره ضعف خط هجومی پرسپولیس گفت: این تیم نیاز به هماهنگی و زمان دارد. مربی هنوز شناخت کافی نسبت به بازیکن ندارد. ما در خط حمله نیاز به بازیکن داریم. بازیکنی که شش دانگ باشد، تکنیکی و سرعتی و ضربه زن باشد و بتواند مدافع حریف را دور بزند و پنالتی بگیرد. ما به این مهاجم نیاز داریم. ما در دیدارهای اخیر ضعیف عمل کردیم. آقای علیپور دو سال پیش آقای گل شدند و اکنون هواداران توقع زیادی دارند و باید بیشتر از این تلاش کند.


وی درباره شکایتش از یکی از کانال‌های تلگرامی به دلیل انتشار برخی حواشی گفت: این شکایت را دنبال خواهیم کرد. به کمک وکیل شکایت کردیم و او دنبال این کار است. این کارهای ناشایست است و در فضای مجازی کار زشتی می کنند. چند بار این حرکت انجام شده و من دیدم که افزایش یافته و به همین دلیل شکایت کردم و وکیلم تا انتها این پرونده را دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها