کد خبر : 1642998 | 20 مهر 1398 ساعت 20:04 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: می خواستم گناربری را به جام جهانی ببرم

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان مدعی شد تیمش نباید در مرحله گروهی یورو 2020 امتیاز از دست بدهد.

یوواخیم لوو: می خواستم گناربری را به جام جهانی ببرم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان فردا شب باید در استونی به مصاف این تیم برود. یوواخیم لوو سرمربی ژرمن ها مدعی شد حتی در سال 2014 نیز به عملکرد سرژ گناربری، ستاره جوان و درخشان این روزهای فوتبال آلمان اعتقاد داشته و اگر مصدومیت رخ نمی داده، می خواست این بازیکن جوان را به همراه تیم ملی آلمان به جام جهانی برزیل ببرد.

 

1344803

 

یووخیم لوو گفت: "ما نمی توانیم دیگر امتیاز بیشتری در گروه خود از دست بدهیم و بنابراین من انتظار عملکرد حرفه ای از تیم خود دارم. ایلکای گوندوگان و تیمو ورنر هر دو تمرین کرده اند و مشکلی ندارند، بنابراین ما شانزده بازیکن و سه دروازه بان داریم که این برای بازی کافی است. من هیچ مشکلی در اردوی تیم ملی آلمان نمی بینم.

 

درخشش کای هاورتز؟ او در ماه های اخیر بسیار خوب پیشرفت کرده و قدم هایی بزرگ را برداشته است. کای هاورتز بازی خوبی مقابل آرژانتین از خود ارائه داد، البته وی هنوز جوان است و هنوز هم باید چیزهای زیادی را یاد بگیرد. اما هاورتز بازیکن بسیار امیدوار کننده ای است که می تواند همیشه انگیزه و امید خوبی به ما در مورد آینده بدهد.

 

روند درخشان سرژ گناربری؟ من واقعا می خواستم سرژ را در سال 2014 و زمانی که 18 سال داشت به جام جهانی ببرم. پر مرته ساکر و مسوت اوزیل گفتند که او در تمرینات خوب بود و سرعت بالایی دارد، اما متاسفانه بعد از آن سرژ گناربری مصدوم شد."

دیدگاه‌ها