کد خبر : 1642999 | 20 مهر 1398 ساعت 20:21 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: می خواهیم قهرمان یورو 2020 شویم

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی شد هدف آنها فتح رقابت های یورو 2020 است.

مانچینی: می خواهیم قهرمان یورو 2020 شویم


به گزارش "ورزش سه"، بعد از رکود شدید سالهای اخیر و حتی ناکامی در رسیدن به جام جهانی 2018، تیم ملی ایتالیا با روبرتو مانچینی متحول شده و اگر امشب ایتالیا مقابل یونان برنده شود، آنها با سه بازی مانده به پایان به رقابت های یورو 2020 خواهند رسید، اتفاقی که در گذشته هرگز رخ نداده است.

 

روبرتو مانچینی گفت: فدریکو کیه زا یا برناردسکی؟ شرایط خیلی تغییر نخواهد کرد، این یک مسئله تاکتیکی بوده و به اینکه یک بازیکن چپ پا در میدان حضور داشته باشد بستگی دارد، اما در آغاز بازی ترکیب تیم ملی ایتالیا را خواهیم دید.

 

1433042

 

من امیدوارم که استادیوم المپیکو برای بازی مقابل یونان پر شود و این نشانه ای برای آنچه در یورو خواهیم دید است. ما باید در بازی با یونان پیروز شده و به عنوان تیم پیشرفت کنیم و این هدف ما است."

 

روبرتو مانچینی در مورد ترکیب تیم ملی ایتالیا و حضور بازیکنان از تیم های مختلف گفت: قطعا شرایط کمی دشوارتر است، زیرا اگر شما سه یا چهار بازیکن از یک تیم در ترکیب اولیه در اختیار داشته باشید، هماهنگ کردن آنها راحت تر است. اما علیرغم این مسئله، ما بر سختی اولیه خیلی خوب غلبه کرده ایم.

 

ما خوشحالیم که هویت به تیم ملی ایتالیا داده ایم، ایتالیا تیمی است که حمله ای بازی کرده و خوب نیز دفاع می کند. ما تقریبا یک سال پیش از آغاز رقابت های یورو فرصت داریم و در این مدت باید پیشرفت کنیم، اما هدف ما قهرمانی است. ایتالیا چهار بار قهرمان جام جهانی شده و ما باید قهرمان رقابت های یورو 2020 شویم."

دیدگاه‌ها