کد خبر : 1643124 | 21 مهر 1398 ساعت 14:10 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین اودگارد:

خیلی ناراحتم؛ حق ما شکست اسپانیا بود

ستاره جوان تیم ملی نروژ که در عضویت رئال مادرید قرارداد و قرضی برای سوسیداد بازی می کند، از تساوی شب گذشته برابر اسپانیا ناراضی است.

خیلی ناراحتم؛ حق ما شکست اسپانیا بود

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا شب گذشته به یک پیروزی برابر نروژ نیاز داشت تا صعود خود به دور نهایی یورو 2020 را قطعی کند و تا دقیقه 90 نیز به هدف خود رسیده بود ولی پنالتی ای که کپا تقدیم نروژ کرد، باعث شد تا کار صعود به سه شنبه کشیده شود.

اسپانیا که در زمین نروژ به میدان رفته بود، توسط سائول در دقیقه 47 پیش افتاد ولی جاشوا کینگ دقیقه 94 کار را برابر کرد. در نروژ بیشتر توجهات به مارتین اودگارد دوخته شده بود و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت.

 

 

1442868

 

 

ستاره تیم ملی نروژ در پایان بازی گفت:« خیلی ناراحتم چون باید اسپانیا را شکست می دادیم. هرچند بازی های بوده که از این هم ناراحت تر بودم ولی ما شایسته کسب سه امتیاز بودیم. البته همین تساوی برابر اسپانیا هم یک نتیجه بزرگ محسوب می شود. وقتی اسپانیا شروع به وقت تلف کردن و تعویض های دفاعی می کند، یعنی ما کارمان را خوب انجام داده ایم. نیمه اول بازیکنان اسپانیا را تحت فشار دیدم و در طول بازی هم موقعیت گلزنی خاصی به آنها ندادیم.»

 

اودگارد در ادامه گفت:« به سختی تلاش کردیم  و می دانستیم که باید حداقل یک امتیاز را از اسپانیا بگیریم تا شانس صعودمان حفظ شود. این بازی نشان داد که ما توان رقابت با تیم های سطح اول دنیا را داریم.»

 

دیدگاه‌ها