کد خبر : 1643134 | 21 مهر 1398 ساعت 14:54 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

جان آلدریج:

گواردیولا زمستان یک خرید نجومی خواهد داشت

اسطوره باشگاه لیورپول ضعف دفاعی سیتی را مشهود می بیند و اعتقاد دارد که پپ گواردیولا برای رفع این معضل، زمستان دست به یک خرید نجومی در خط دفاعی خواهد زد.

گواردیولا زمستان یک خرید نجومی خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، پس از گذشت هشت هفته از لیگ برتر، منچسترسیتی فاصله ای 8 امتیازی با لیورپول پیدا کرده است. شکست خانگی 0-2 اخیر برابر وولوز نشان داد که سیتیزن ها در عمق دفاع خود مشکلات فراوانی دارند. منطقه ای که پس از جدایی ونسان کمپانی و مصدومیت لاپورته، آسیب پذیرتر از همیشه نشان می دهد. خیلی ها معتقدند سیتی با این شرایط دفاعی قادر به رقابت با لیورپول برای فتح لیگ برتر نیست.

 

 

1408634

 

 

جان آلدریج اسطوره لیورپول در این رابطه گفت:« پپ گواردیولا همیشه می گوید که برای جذب یک مدافع، مبالغ نجومی پرداخت نخواهد کرد ولی شک ندارم که اگر فرصت دست دهد، همین زمستان حاضر می شود 115 میلیون یورو برای جذب یک مدافع بزرگ هزینه کند. گواردیولا خوش هم می داند که در خط دفاع ضعف های آشکار دارد و با این وضعیت نمی تواند قهرمان لیگ برتر شود. او همان کاری را خواهد کرد که لیورپول در مورد فن دایک کرد.»

 

لازم به ذکر است که ویرژیل فن دایک ژانویه 2018 با رقمی بالغ بر 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و حالا یک مهره تعیین کننده در جمع قرمزها محسوب می شود.

در مورد سیتی این ادعا مطرح است که قصد دارد کالیدو کولیبالی مدافع میانی ناپولی را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد.

 

 

 

1439800

 

دیدگاه‌ها