کد خبر : 1643151 | 21 مهر 1398 ساعت 16:35 | 254.3K بازدید | 0 دیدگاه

لغو ناگهانی سفر مهاجم خارجی استقلال

خداحافظ گری هوپر!

آخرین خبر بد در حوزه تیم فوتبال استقلال لغو ناگهانی سفر گری هوپر مهاجم انگلیسی به تهران و همچنین انصراف این باشگاه از عقد قرارداد با اوست.

خداحافظ گری هوپر!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پس از آنکه رسانه‌ها خبری مبنی بر اینکه ایجنت این بازیکن اهل رژیم اشغالگر قدس است، منتشر کردند، سایت باشگاه استقلال هم با انتشار خبری کوتاه اعلام کرد مذاکرات با این مهاجم به بن بست رسیده است.


طبیعتا هیچ دلیلی به جز انتشار این خبر برای موضوع لغو قرارداد نمی‌توان متصور بود، چرا که هوپر امروز بعد از ظهر ساعت 17، بلیت حضور در تهران را داشته و قصدش این بوده تا در تست‌های پزشکی باشگاه شرکت کند. این اتفاق از آنجا متعجب کننده است که عقد قرارداد با هوپر از طریق ایجنت ایرانی او انجام می‌شده و فردی که مدیریت قراردادهای او را برعهده دارد، نقش پررنگی در این قرارداد نداشته.


البته این برای اولین بار نیست که بازیکن یا مربیانی به دلیل ارتباط، یا سفر و یا حضور باشگاهی در اسرائیل با فوتبال ایران به مشکل می‌خورند و بارها بازیکنانی به همین دلیل به کشور مبدا برگشت خورده‌اند. اما این یکی با توجه به اینکه مدیربرنامه این بازیکن اهلیت اسرائیلی دارد، یک مورد جدید در ورزش ایران است.

 

1442942


در حال حاضر باشگاه استقلال کوچکترین توضیحی در این زمینه منتشر نکرده اما با توجه به خبررسانی‌های قبلی در مورد استخدام این بازیکن، هواداران استقلال واکنش منفی نسبت به این مساله داشته‌اند. موضوعی که به دلیل حساسیت های خاص خود مورد واکاوی دقیق قرار نخواهد گرفت، بخصوص که در هفته‌های گذشته تحرکات رسانه‌ای خارجی با اهداف خاص و ضد ایرانی به شدت معطوف به موضوعاتی از این دست بوده است.

 

1442941


استقلال با گذر از موضوع هوپر باید به سرعت به دنبال استخدام یک مهاجم جدید برای خط حمله خود باشد؛ مساله ای که با توجه به مصدومیت دیاباته برای سرمربی ایتالیایی آبی‌ها ضرورتی حیاتی دارد. استقلال در روزهای آینده در جام حذفی بازی حساسی مقابل فجرسپاسی برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها