کد خبر : 1643227 | 22 مهر 1398 ساعت 00:04 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل آلمان ده نفره مقابل استونی

آلمان موفق شد در مقدماتی یورو 2020 در خانه استونی با سه گل به برتری برسد.

پیروزی پرگل آلمان ده نفره مقابل استونی

به گزارش "ورزش سه"، جریان بازی در نیمه اول با اخراج دقایق ابتدایی امره جان دشوار شد، اما آنها در نیمه دوم سه بار موفق به گلزنی شده و در خانه استونی به پیروزی رسیدند.

 

بازی در دقایق ابتدایی آرام دنبال شد و مهم ترین حادثه در دقیقه 15 رخ داد که امره جان با تکل خود لیواک را متوقف کرده و با کارت قرمز داور مواجه شد تا آلمان ده نفره شود.

 

1442999

 

لحظاتی بعد و روی ارسال کرنر، استونی می توانست توسط تام به گل برسد اما ضربه او از بالای دروازه آلمان به بیرون رفت. در دقیقه 25 والداشمیت با ضربه ای محکم و زمینی از پشت محوطه دروازه استونی را تهدید کرد، اما لمپتس با عکس العملی خوب مانع باز شدن دروازه شد.

 

اما در اواخر نیمه اول آلمان تا آستانه زدن گل اول پیش رفت که ضربه ایستگاهی تماشایی مارکو رویس با بدشانسی ژرمن ها به دیرک دروازه استونی برخورد کرده و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1443000

 

اما آلمان نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در همان ابتدا و با ضربه تماشایی ایلکای گوندوغان از پشت محوطه جریمه به گل اول دست یافت.

 

در دقیقه 57 و این بار روی پاس مارکو رویس، یک بار دیگر ایلکای گوندوغان موفق به گلزنی شده و برتری آلمان دو برابر شد.

 

1443001

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 72 تیمو ورنر نیز موفق شد با یک حرکت انفرادی در محوطه جریمه گل سوم را به نام خود به ثبت برساند. در ادامه آلمان جریان بازی را کنترل کرد و در نهایت با همین سه گل استونی را شکست داد.

دیدگاه‌ها