کد خبر : 1643293 | 22 مهر 1398 ساعت 12:01 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

لشکر مصدومین رئال، 12 روز مانده به ال‌کلاسیکو

رئال مادرید درحالیکه 12 روز دیگر باید در ال‌کلاسیکو به مصاف بارسلونا برود با لشکری مصدوم روبرو است که مندی، مودریچ، بیل و کروس از جمله آنها هستند.

لشکر مصدومین رئال، 12 روز مانده به ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی آ اس در یادداشتی به لشکر مصدومین رئال مادرید پرداخته و به  مشکلات این تیم بعد از پایان وقفه بازی‌های ملی درحالیکه باید 12 روز دیگر در ال‌کلاسیکو به مصاف بارسلونا برود پرداخته است.

 

رئال مادرید بعد از پایان وقفه بازی‌های ملی باید به فاصله اندکی در لالیگا به مصاف مایورکا رفته، بعد از آن در لیگ قهرمانان با گالاتاسارای دیدار کند و سپس در بزرگترین جدال فصل یعنی ال‌کلاسیکو در مقابل بارسلونا قرار بگیرد. ولی بزرگترین نگرانی رئالی‌ها در حال حاضر بازیکنان مصدوم این تیم است.

 

وقفه بازی‌های ملی البته برای رئال یک خبر خوب هم داشت و آن بازگشت کورتوا به میادین و به تن کردن پیراهن شماره یک تیم ملی بلژیک بود. کورتوا که بعد از بازی رئال با کلوب بروخه اعلام شد به مشکلات گوارشی مبتلا است حالا ظاهرا مشکلی ندارد و می‌تواند برای مادریدی‌ها بازی کند.

 

اما موردیچ و بیل که در دیدارهای ملی کشورهایشان کرواسی و ولز در انتخابی یورو با مصدومیت‌های جزئی روبرو شده‌اند مهمترین عوامل نگرانی زیدان هستند.

 

1443105

 

خبر خوش دیگر برای رئال بازگشت مارسلو است. او که هفته گذشته در یک جلسه تمرینی از ناحیه عضله پا دچار مشکل شده بود حالا به تمرینها بازگشته و می‌تواند مقابل مایورکا به میدان برود. خبرهای خوب برای رئال اما تنها به بازگشت قطعی کورتوا و مارسلو خلاصه می‌شود.

 

نگرانی اصلی رئال مصدومیت مودریچ، بیل، کروس و فرلان مندی است. مندی البته در آستانه بازگشت به ترکیب تیم قرار دارد ولی او در آخرین جلسه تمرینی هفته گذشته نتوانسته با بقیه بازیکنان رئال تمرین کند.

 

اما مودریچ و بیل که در بازی‌های تیمهای ملی خود دچار آسیب دیدگی شده‌اند با اینکه سرمربیان کرواسی و ولز اعلام کردند که با مشکل شدید مواجه نشده‌اند ولی آ اس می‌گوید عدم حضور آنها دست کم در بازی با مایورکا قطعی است.

 

دیگر نگرانی زیدان برای ال‌کلاسیکو تونی کروس ستاره آلمانی رئال است. کروس در بازی قبلی مقابل گرانادا به دلیلی آسیب دیدگی از زمین اخراج شد و از آن زمان به بعد دیگر به همراه رئال تمرین نکرده است.

 

با توجه به مصدومیت این سه نفر به نظر می‌رسد خامس رودریگز، اصلی‌ترین گزینه‌ای است که زیدان برای اضافه کردن به خط میانی خود در اختیار دارد.

 

علاوه بر این مصدومیت‌های مقطعی، زیدان دو بازیکن دیگر خود ناچو و آسنسیو را به دلیل مصدومیت‌های بلندمدت در اختیار ندارد و آ اس می‌گوید عدم حضور این دو می‌تواند برای رئال و زیدان تبعات زیادی در پی داشته باشد.

 

دیدگاه‌ها