کد خبر : 1643338 | 22 مهر 1398 ساعت 15:11 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردانم آماده بازی هستند؛

سوسا: هر سه امتیاز را از ایران می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال بحرین می گوید تیمش آماده سازی خوبی برای مصاف با ایران داشته است.

سوسا: هر سه امتیاز را از ایران می خواهیم

 

به گزارش "ورزش سه"، هیلیو سوسا، سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین که روز آینده باید تیمش در چارچوب هفته چهارم رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا به مصاف شاگردان ویلموتس برود، صحبت هایش در رابطه با این بازی را اینگونه آغاز کرد: ایران تیم قدرتمندی است و بهترین تیم قاره آسیا است. تمام تلاش خود را می کنیم تا در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازی ما با کامبوج کاملا متفاوت با بازی فردای ما با ایران است.

 

وی عنوان کرد: ما فردا مقابل تیمی بازی می کنیم که در رده بندی فیفا تیم 23 جهان است. با تمام قوا در داخل زمین می جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تمام بازیکنان برای دیدار با ایران آماده هستند. البته اسماعیل عبدالطیف یکی از بهترین بازیکنان ما حضور ندارد و او به تیم روحیه می دهد.


 او با اشاره به بازی قبلی تیمش مقابل کامبوج که با پیروزی یک بر صفر خاتمه یافت، بیان کرد: در دیدار با کامبوج سفری طولانی داشتیم و مجبور بودیم روی چمن مصنوعی بازی کنیم. در این بازی نیز ما فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم ولی استفاده نکردیم.


او در ادامه در رابطه با تقابل با ایران که موفق شد چهارده گل به تیم کامبوج در آزادی بزند، افزود: در تقابل با تیم‌هایی که قوی‌تر از ما هستند، باید با تعهد بیشتری بازی کرده و از این دیدارها نهایت استفاده را ببریم. برنامه آماده‌‌سازی خوبی برای این بازی انجام داده‌ایم. باید برای دیدار با ایران تمام توان‌مان را به کار بگیریم و با استفاده از تمام ظرفیت‌مان تلاش کنیم از این بازی سه امتیاز را بگیریم.


تیم ملی فوتبال ایران فردا (سه شنبه) از ساعت 20 به وقت تهران در منامه به مصاف تیم ملی بحرین می رود.

دیدگاه‌ها