کد خبر : 1643342 | 22 مهر 1398 ساعت 15:39 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

میشل سالگادو:

یوویچ برای درخشش در رئال به زمان نیاز دارد

میشل سالگادو، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است که لوکا یوویچ برای نشان دادن توانایی های خود در رئال مادرید به زمان نیاز دارد.

یوویچ برای درخشش در رئال به زمان نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، طی سال های اخیر بسیاری معتقد بودند که رئال مادرید به یک مهاجم شش دانگ دیگر در کنار کریم بنزما نیاز دارد تا در مواقع ضروری به کمک این تیم بیاید و علاوه بر این به یک رقیب جدی برای مهاجم فرانسوی کهکشانی ها نیز تبدیل شود. تابستان امسال این اتفاق رخ داد و لوکا یوویچ صرب با قراردادی به ارزش 60 میلیون یورو از آینتراخت فرانکفورت به رئال مادرید پیوست. یوویچ اما طی هفته های آغازین فصل نتوانسته عملکرد درخشان خود را در فرانکفورت برای رئال مادرید نیز تکرار کند. او با وجود این که اکثرا به عنوان یار تعویضی توسط زین الدین زیدان به کار گرفته شده است اما نتوانسته هیچ گلی برای کهکشانی ها تا اینجای فصل به ثمر برساند.

 

 

1443158

 


در همین رابطه میشل سالگادو، مدافع سابق و اسپانیایی رئال، درباره وضعیت یوویچ صحبت کرد و گفت:" او یک بازیکن بسیار جوان است و قطعا رئال مادرید نیز برای خرید او دلیل محکمی داشته است. یوویچ در فرانکفورت نیز عملکردی فوق العاده داشت. این امری واضح بود که رئال به یک شماره 9 مطلق نیاز دارد. کریم بنزما اما یک شماره 9 متفاوت است که در کارهای ترکیبی نیز شرکت می کند. یوویچ خیلی جوان است و باید با فشار های بازی در رئال مادرید کنار بیاید و به نظر من برای این موضوع باید به او فرصت داد."


سالگادو در ادامه پیرامون انتقادات مطرح شده نسبت به زیدان نیز گفت:" انتقادات همیشه در رئال مادرید وجود دارد. فشار ها نیز همواره وجود دارد اما به نظر من پیروزی در دو بازی قبلی به کاهش این فشار ها کمک کرده است. زیدان سه بار پیاپی به عنوان مربی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است؛ موضوعی که قبلا هیچ کس آن را تجربه نکرده بود. به طور کلی از نظر من زیدان عملکرد خوبی داشته است و لیاقت احترام و اعتماد هواداران را نیز دارد."

 

 

1433718

 

 

دیدگاه‌ها