کد خبر : 1643530 | 23 مهر 1398 ساعت 14:00 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده تبریز در لیگ یک؛ شهرداری یا علم و ادب؟

موضوع تغییر نام باشگاه شهرداری تبریز این روزها جنجال های زیادی را در فوتبال تبریز ایجاد کرده است.

نماینده تبریز در لیگ یک؛ شهرداری یا علم و ادب؟

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال آذربایجان شرقی در لیگ آزادگان یک نماینده دارد که قرار بود امسال به بخش خصوصی واگذار شود و اتفاقا این واگذاری نیز صورت گرفت اما هنوز نام باشگاه شهرداری، به مالکیت جدیدش یعنی علم و ادب تغییر نکرده است. در این خصوص هیئت فوتبال تبریز ادعای خود را دارد و مالک باشگاه نیز بر موضع خود پافشاری می‌کند.

 

چند روز پیش مالک باشگاه در مصاحبه ای گفت: علی‌رغم اینکه ۸ هفته از خرید تیم می‌گذرد و بیش از یک میلیارد تومان برای آن هزینه شده، به دلیل اینکه تغییر نام صورت نگرفته و لیست تیم از بازیکنان سال گذشته شهرداری پر بوده، نه اجازه اضافه کردن بازیکن داریم و نه می‌توانیم از بازیکنان امیدمان استفاده کنیم. به همین دلیل تیم هر هفته با شکست بدرقه می‌شود. نمی‌دانیم برخی‌ها از باخت تیم چه سودی می‌برند که نمی‌گذارند این مشکلات حل شود.

 

وی همچنین تهدید کرد که در صورتی که از هفته آینده تغییر نام صورت نگیرد، آن ها از لیگ یک کنار خواهند رفت. او تهمت هایی را نیز به هیئت فوتبال آذربایجان شرقی زد که با واکنش مدیر روابط عمومی هیئت همراه شد.

 

تقیون در این خصوص توضیح داد: در بحث انتقال امتیاز تیم دسته یک فوتبال شهرداری تبریز به دلیل بدهی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی و شکایت آنان به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که در این ارتباط بیشتر رای های صادره آن کمیته قطعی نیز شده تاکنون نتوانسته اند از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان رای بلامانع اخذ کنند و از سوئی باشگاه علم و ادب تبریز تا به این لحظه با باشگاه شهرداری تبریز تسویه حساب کامل مالی ننموده و هیأت فوتبال استان نیز هیچگونه مصالحه نامه ای در این ارتباط دریافت ننموده است.

 

باید دید در هفته های آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و سرنوشت این باشگاه نوپا چه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها