کد خبر : 1643543 | 23 مهر 1398 ساعت 14:54 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد کاتانچ به بشار، طارق و علا عبدالزهرا

محبوب و منفورهای ایران در ترکیب تیم ملی عراق

اصلی ترین حریف تیم ملی ایران در مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی امروز در بازی برابر کامبوج از چهره های آشنایی در ترکیبش استفاده کرده است.

محبوب و منفورهای ایران در ترکیب تیم ملی عراق

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال عراق امروز از ساعت ۱۵ به وقت تهران در سومین دیدار از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2020 قطر به مصاف تیم فوتبال کامبوج می رود .


در این راستا کنفدراسیون فوتبال آسیا ترکیب ۱۱ نفر اصلی عراق را منتشر کرد که بشار رسن، هافبک پرسپولیس در ترکیب اصلی حضور دارد. بشار در این بازی در پست هافبک بازی‌ساز در ترکیب قرار گرفته است. اما با وجود آنکه بشار تنها لژیونر حاضر در فوتبال ایران از تیم ملی عراق است اما چهره های آشنای دیگری نیز در ترکیب تیم سرکو کاتانچ حضور دارند.


همام طارق هافبک سابق تیم استقلال در این بازی در پست وینگر راست بازی می کند. طارق در پایان فصل گذشته ایران را ترک کرد و به تیم اسماعیلیه مصر پیوست.


مهند علی مهاجم 21 ساله و ستاره جوان تیم ملی عراق نیز که در الدحیل بازی می کند در این بازی در کنار علا عبدالزهرا که چهره ای آشنا برای ایرانی ها است در خط حمله تیم عراق قرار گرفته است. علا عبدالزهرا که در لیگ ششم در عضویت تیم مس کرمان بود در لیگ چهاردهم به تیم تراکتور پیوست اما بعد از دو ماه از این تیم جدا شد و اعلام شد که آزمایش دوپینگ او مثبت بوده است. این ماجرا باعث شد که بازی او در جام ملت های آسیا برابر ایران در مرحله یک چهارم جنجال برانگیز باشد. او حالا در 31 سالگی بار دیگر در خط حمله تیم ملی عراق قرار گرفته و بازی این تیم برابر تیم ملی ایران می تواند حساسیت های پیرامون عبدالزهرا را افزایش بدهد.


در ترکیب تیم ملی عراق برابر کامبوج علی عدنان بازیکن سابق آتلانتا در سری آ ایتالیا و بازیکن حال حاضر تیم ونکوور وایت کپ کانادا یکی دیگر از بازیکنان سرشناس به حساب می آید. تیم ملی عراق در دو دیدار قبلی برابر هنگ کنگ و بحرین یک برد و یک تساوی و 4 امتیاز کسب کرده است.

 

1443401


ترکیب تیم ملی عراق برابر کامبوج:


دروازه بان: محمد حمید
مدافعان: علی عدنان، علاء مهاوی، احمد ابراهیم، سعد ناطق
هافبک ها: همام طارق، امجد عطوان، بشار رسن، ابراهیم بایش
مهاجمان: علا عبدالزهرا و مهند علی

دیدگاه‌ها