کد خبر : 1643552 | 23 مهر 1398 ساعت 15:42 | 26.3K بازدید | 0 دیدگاه

هری ردنپ:

پوچتینو نمی‌تواند پیشنهاد رئال مادرید را رد کند

هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، معتقد است که پوچتینو تنها در صورت پیشنهاد از سمت رئال مادرید، این تیم را ترک می‌کند.

پوچتینو نمی‌تواند پیشنهاد رئال مادرید را رد کند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام طی هفته های اخیر نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده است. شاگردان مائوریسیو پوچتینو تنها با 11 امتیاز در رتبه نهم جدول لیگ برتر قرار دارند. تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا نیز نتایج خوبی کسب نکرده و پس از شکست سنگین 7-2 مقابل بایرن مونیخ به قعر جدول گروه خود سقوط کرده است؛ این نتایج ضعیف باعث شده طی هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر کنار گذاشته شدن پوچتینو از تاتنهام مطرح شود و بسیاری او را گزینه جانشینی سولسشر در منچستریونایتد می دانند. 

 

 

1440405

 


هری ردنپ، سرمربی سابق تاتنهام، در همین رابطه مصاحبه ای انجام داده است. او گفت:" گوش کنید! او سرمربی یک باشگاه خوب در لندن است. او در یک جای عالی زندگی می کند و من مطمئن هستم که از این موضوع نیز راضی است. تاتنهام یک زمین تمرین عالی ، یک استادیوم فوق العاده و گروهی از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد. کجا بهتر از تاتنهام برای پوچتینو؟ لیورپول او را نمی خواهد چون یورگن کلوپ را دارد. همچنین منچستر سیتی نیز گواردیولا را روی نیمکتش دارد. پوچتینو هیچ جایی بهتر از تاتنهام پیدا نخواهد کرد.
اما اگر رئال مادرید به او پیشنهاد دهد، ممکن است که به اسپانیا برود چون پوچتینو یک آرژانتینی است و از نظر زبان در آن جا مشکلی نخواهد داشت و زندگی در مادرید نیز برایش فوق العاده خواهد بود. من مطمئن هستم که رد کردن پیشنهاد رئال مادرید برای او سخت خواهد بود.
من جای دیگری جز رئال برای او متصور نیستم و بعید می دانم این آرژانتینی با تحول عظیمی که در تاتنهام ایجاد کرده راهی منچستر یونایتد شود. او دیوانه نیست که این کار را بکند.


منچستریونایتد طی سال های اخیر مربیانی نظیر مویس، فن خال و مورینیو را روی نیمکت خود داشته اما نتوانسته موفق عمل کند. حالا هم سولسشر به این موضوع گرفتار شده است. پوچتینو دیوانه نیست که جایی برود که روند بازسازی اش سال ها طول می کشد."

 

 

1438065

دیدگاه‌ها