کد خبر : 1643796 | 24 مهر 1398 ساعت 18:05 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آاس:

تاکتیک خاص رئال برای جذب ستاره ناپولی

رئال مادرید سخت به جذب فابیان روئیز هافبک اسپانیایی ناپولی علاقه مند شده است.

تاکتیک خاص رئال برای جذب ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان سیاست جذب بازیکنان جوان و خوش آتیه را دنبال می کند. بر این اساس کهکشانی ها روی جذب فابیان روئیز ستاره اسپانیایی ناپولی که جایگاه ثابتی هم در تیم ملی کشورش دارد، تمرکز کرده اند.

فابیان زمانی برای رئال بتیس بازی می کرد ولی در ناپولی بود که توانست ارزش هایش را به اثبات برساند. حضور کارلو آنچلوتی در ناپولی و اعتمادی که به فابیان دارد نیز باعث شده تا او حالا یک بازیکن ثابت در لاروخا نیز باشد.

 

 

1443731

 

 

فابیان مورد توجه هر دو تیم رئال و بارسا قرار گرفته اما ناپولی قصد از دست دادن او را ندارد. طبق ادعای آاس، رئال تابستان امسال نیز قصد جذب فابیان را داشت ولی ناپولی مبلغی بین 80 تا 90 میلیون یورو را تقاضا کرد؛ ضمن اینکه خود بازیکن هم چندان تمایلی برای ترک ناپولی در تابستان امسال نداشت.

رئالی ها برای جذب روئیز تاکتیک خاصی را در نظر دارند. آنها در تماس با ایجنت فابیان از او خواسته اند که این بازیکن قراردادش با ناپولی که تا 2023 اعتبار دارد را تمدید نکند و یا اگر تمدید کرد، رقم فسخش بالای 100 میلیون یورو نباشد. رئال معتقد است که اگر فابیان تمدید کند و بند فسخش بیش از 100 میلیون یورو باشد، در اختیار گرفتن او تقریبا غیرممکن خواهد شد. رئال می داند که ناپولی برای فروش فابیان حاضر به مذاکره نخواهد بود اما وجود رقم فسخ نه چندان بالا در قرارداد فابیان، کمک بزرگی در راه جذب او خواهد بود.

 

 

1443733

 

 

دیدگاه‌ها