کد خبر : 1643802 | 24 مهر 1398 ساعت 18:45 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت رکورد جدید برای اسپانیا با توقف برابر سوئد

تیم ملی اسپانیا پس از تساوی شب گذشته برابر سوئد 26 بازی متوالی است که در بازی های مقدماتی یورو و جام جهانی متحمل شکست نشده است.

ثبت رکورد جدید برای اسپانیا با توقف برابر سوئد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال اسپانیا سه شنبه شب در انتخابی یورو 2020 در لحظات پایانی با گل رودریگو برابر سوئد مساوی کرد تا جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کند.طبق گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) لاروخا در 25 سال اخیر در تمام مراحل نهایی یورو و جام جهانی حضور داشته است. در اروپا تنها آلمان در چنین شرایطی قرار دارد.

 

 

1443572

 

 

در آمریکای جنوبی برزیل در تمام مراحل نهایی شرکت کرده است (آرژانتین در کوپا آمه ریکا 2001 بازی نکرد). در آسیا کره جنوبی چنین ویژگی ای دارد.

اسپانیا با تساوی دیشب توانست رکورد 26 بازی پیاپی بدون شکست در انتخابی یورو و جام جهانی را به ثبت برساند. این بهترین رکورد در میان تیم‌های اروپایی محسوب می‌ شود.

 

لاروخا پس از گل به یادماندنی مارچنا به بوسنی نتوانسته بود با گل در وقت‌های اضافه از شکست فرار کند. مارچنا در سال 2005 در مستایا توانست گل مساوی را در دقیقه 96 برابر بوسنی به ثمر برساند. دیشب  بالاخره رودریگو در دقیقه 92 گلزنی کرد و اسپانیا یک بار دیگر در وقت اضافه از شکست گریخت. همچنین  اسپانیا برای سی و هشتمین بازی متوالی موفق به گلزنی شد که بهترین رکورد تاریخش محسوب می شود.

دیدگاه‌ها